۱۳۹۲ فروردین ۱۶, جمعه

عیدی یا توهین به مردم زحمتکش


پخش اسکناس توسط احمدی نژاد به دیگر پایوران رژیم سرایت کرده است. گزینش احمدی نژاد در مقام گماشتگی ولایت فقیه برآمد پخش اسکناس نبود. احمدی نژاد محصول انتخابات مهندسی شده توسط ولی فقیه و سپاه پاسداران بود. شعارهای عوام فریبانه و رفتارهای «سخاوتمندانه» دروغین احمدی نژاد، سیاستی برای مردمی جلوه دادن و مشروعیت بخشیدن به گزینش ولایت فقیه بود.
بر همین منظر اسکناسهای محسن رضایی و یا امثال مشایی نقشی در پیروز شدن صاحبان آن از صندوق جادویی ولایت فقیه ندارند.
پاسدار محسن رضایی شعارهای تبلیغاتی خود را با تاکید بر مسائل اقتصادی شروع کرده و با پخش کاغذ پاره های بی ارزشی به نام ریال، خود را حَلال مشکلات و بحران اقتصادی در آینده معرفی کرده است.
سایت شبکه ایران طرفدار احمدی نژاد، از پخش پول به عنوان عیدی توسط محسن رضایی خبر داد. بر اساس این خبر پاسدار محسن رضایی در سفر تبلیغات انتخاباتی خود اسکناسهای 10 و 5 هزار تومانی  به عنوان عیدی بین هوادارانش پخش کرده است. در خبر دیگر دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم، وعده پولدار شدن جوانان را داده بود. پاسدار محسن رضایی در سخنرانی تبلیغاتی خود  در 6 بهمن سال 1391، گفت «انشاالله در سالهای آینده جیبهای جوانان پر عزت و پر پول خواهد شد. ما هم عزت می خواهیم و هم جیبهای پر پول». وی در همین سخنرانی وعده داد که «پول ایران را به بهترین پول عالم» تبدیل خواهد کرد. اسکناسهای بی ارزش بازیگران نمایش انتخاباتی برای جلب رای مردم و گرم کردن نمایش پیش رو، توهین به مردم است. مردم محروم روستاها و یا کارگران و مزدبگیران حق خود را می خواهند نه صدقه. تعیین پایه دستمزد یک سوم زیر خط فقر توسط شورای عالی ضد کار، بردگی و استثمار را تشدید می کند. این بردگی در نظامی است که پاسدار محسن رضایی، محمد خاتمی، احمدی نژاد و مشایی و  هر ذوب شده در ولایت از تیرک خیمه آن دفاع می کنند. زینت میرهاشمی 







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر