۱۳۹۱ فروردین ۱, سه‌شنبه

پس از پول نفت، یک ماشین هم به سُفره ها اضافه شد






کیهان شریعمتداری، در سرمقاله شماره روز یکشنبه 28 اسفند خود، دست به چنان دروغ بزرگی زده است که به خیال خود کسی به دروغ بودن آن باور نکند. یادداشت نویس کیهان سال 1390 را «یک نقطه عطف» در الگوی کلان «روند تقابل انقلاب اسلامی و غرب» طی سه دهه عمر رژیم تعریف کرده است.

یادداشت نویس علت نقطه عطف را ضعف غرب در برابر برنامه هسته ای رژیم توصیف کرده است. وی در برابر ضغف غرب، قدرت رژیم را به تصویر می کشد و نتیجه می گیرد که:«غرب هرگز ضعیف تر از این نبوده و هیچگاه تلاشش برای متوقف کردن ایران مانند سال 1390 رنگ و بوی ناامیدی و انفعال نداشته است.»

تمامی شواهد عکس استدلال کیهان حسین شریعتمداری را ثابت می کند. وضعیت بحرانی رژیم به ویژه مجادله باندهای موجود در هرم قدرت، حکومت را بسیار شکننده و بحرانی کرده است. کشورهای غربی اگر در برابر خودسریهای رژیم مماشات را بر می گزینند نه از سر قدرت رژیم بلکه هراس آنان از قدرت گیری و رشد نیروهای دموکراتیک در جامعه ایران است.

یادداشت نویس کیهان در پایان سال دست به دروغ بزرگی می زند. وی مدعی می شود که در شرایط به وجود آمده، آن جنان پیوند عمیقی بین «امت و امامت» وجود دارد که «در افق آینده جز امید و کامیابی، چیز دیگری قابل رویت نیست.»

نفرت مردم از رژیم ولایت فقیه و همه شُرکایش چنان عمیق است که بی گمان یکی از آرزوهای مردم ایران بر سر سفره هفت سین نابودی رژیم خواهد بود. یکی از «سین» های سفره هفت سین، سرنگونی است.

در رویدادی دیگر، پاسدار احمدی نژاد، دروغی جدیدی را به مردم عیدی داد. وی در سخن پراکنی اش در روز شنبه 27 اسفند در تلویزیون رژیم، آرزو کرد که «روزی تمام 21 میلیون خانواده ایرانی حداقل یک وسیله نقلیه داشته باشد». گفته وی با تمسخر مردم روبرو شد.

احمدی نژاد در کنار وعده دادن ماشین، ادعا کرد که اگر «دولت می توانست یک یارانه بزرگی می داد تا همه بروند مسافرت». پس از آن که پول نفت بر سر سفره مردم آمد و باعث خالی شدن سفره ها شد، اینک وعده ماشین و مسافرت به مردم داده می شود تا در سال آینده مردم با شدت بیشتری استثمار و چپاول شوند. صحبتهای احمدی نژاد آن قدر عوامفریبانه و مسخره است که بدون شک تبدیل به لطیفه های آغاز سال 1391 خواهد شد.
زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر