۱۳۹۰ تیر ۴, شنبه

ضربه دیگر خامنه ای به احمدی نژاد با طرح شکایت پنچاه نماینده رژیم




خبرگزاری حکومتی مهر: دبیر کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه قرائت 4 گزارش این کمیسیون درباره شکایت از احمدی نژاد  در صحن علنی مجلس، تاکید کرد: هر گزارشی که رأی اکثریت نمایندگان را بگیرد یک کارت زرد به رئیس جمهور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مجلس شورای اسلامی سید فاضل موسوی با اشاره به دستور قرار گرفتن قرائت چهار گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در جلسه علنی مجلس، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ این گزارش‌ها را  تهیه و برای قرائت در صحن علنی، تقدیم هیئت رئیسه کرد.

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس هر کدام از این چهار گزارش باید به صورت جداگانه قرائت و پس از آن نظر نمایندگان اخذ شود.

وی افزود: هر گزارشی که اکثریت آراء نمایندگان را کسب کرد، به منزله یک کارت زرد به رئیس جمهور محسوب می‌شود که اگر تعداد کارت زرد‌ها به سه عدد برسد به طور خودکار استیضاح وی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد؛ ضمن آنکه رونوشتی از این گزارش‌ها برای پیگیری حقوقی به قوه قضائیه ارسال می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ اظهار کرد: شکایت ۱۲ نماینده از رئیس جمهور درباره عدم معرفی به موقع وزیر ورزش و جوانان به مجلس، شکایت ۸ بندی ۱۲ نماینده از احمدی نژاد راجع به ۴۰ الی ۵۰ مورد تخلف احصا شده دولت، شکایت ۱۲ نماینده از احمدی نژاد  در خصوص مقاومت وی در اجرای حکم حکومتی مقام رهبری در قبال وزیر اطلاعات و شکایت ۱۵ نماینده از رئیس جمهور درباره نحوه ادغام وزارتخانه‌ها و بی‌توجهی به نظر شورای نگهبان، چهار گزارشی هستند که در جلسه علنی قرائت می‌شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر