۱۳۹۰ تیر ۸, چهارشنبه

مصیبت سکولاریسم برای رژیم تحجرگرا






رئیس دانشگاه چمران اهواز روز سه شنبه 7 تیر از اجرایی شدن طرح تفکیک جنسیتی در دروس علمی و علوم انسانی خبر داد. بر اساس گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، حسن مروتی گفت:«در دروسی که مربوط به رشته علوم انسانی است نیز این طرح اجرا می شود».
همچنین به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، در نشست «مدیران نظارت و ارزیابی دانشگاههای کشور» مزروغی دانشیار دانشگاه شیراز اعتراف کرد که «مصیبت سکولاریسم در آموزش و پرورش و آموزش عالی بیداد می کند».
وی اعلام کرد که «با استفاده از نقشه علمی کشور و راهبری از آن می توانیم از این مصیبت نجات پیدا کنیم».
خبرگزاری حکومتی مهر روز سه شنبه 7 تیر ضمن یادآوری گفته معاون فرهنگی وزیر علوم مبنی بر ارائه «بخشنامه ایجاد حوزه علمیه در دانشگاهها» از ایجاد حوزه علمیه در 28 دانشگاه خبر داد.
نگهبانان معبد پوسیده ولایت فقیه، در برابر خیزش نسلی از جوانانی که در آموزش و پرورش همین رژیم بنیادگرا بزرگ شده اند، کمر به قتل دروس علمی و انسانی بسته و در ازای گریز جوانان از حوزه های جهل و بیداد، حوزه ها را به دانشگاه می برند. جوانانی که به زور و کتک باید در کلاسهای ایدئولوژیک و نماز جماعت حاضر می شدند، قهرمانانه خیابانها را به تسخیر خود درآوردند و در ضدیت با حکومت دینی،شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» سر دادند. آنها حاصل سه دهه تلاش  مرتجعان برای تربیت بردگان را با اندیشه سکولاریستی نقش بر آب کردند. زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر