۱۳۹۰ تیر ۶, دوشنبه

دادگاه متهمان حادثه "خمينی‌شهر "تشكيل شد




خبرگزاری حکومتی ایرنا: رييس كل دادگستري استان اصفهان از آغاز محاكمه هشت تن از متهمان پرونده تجاوز به عنف خميني شهر خبر داد. "غلامرضا انصاري" تعداد متهمان اين پرونده را 16نفر اعلام كرد و افزود: با دستور رئيس قوه قضاييه پرونده متهمان بطور فوق‌العاده در شعبه 18 دادگاه كيفري استان بررسي و پنجشنبه هفته گذشته اولين جلسه رسيدگي به اتهامات متهمان برگزار شد .

وي با بيان اينكه رسيدگي به اين پرونده به دليل مسايل منافي عفت غير علني برگزار مي شود،اظهار داشت:متهمان در دادگاه به جنايت خود اعتراف كردند ‌و بزودي حكم آنان بدون هيچگونه اغماضي صادر مي شود.وي افزود:هر فردي كه به حريم خصوصي مردم وارد شود،عملش غيرقانوني،غيرشرعي و ناپسند است و بايد با آنان برخورد قاطع صورت گيرد تا براي افراد ساده لوح و يا شرور و شياد و متجاوزان به حريم خصوصي عبرت شود.

رئيس كل دادگستري اصفهان بابيان اينكه چند تن از متهمان اين پرونده داراي سوابق شرارت و قمه كشي هستند، گفت :با اين وجود در هيچ حالتي كسي حق تعدي به حريم خصوصي ديگران راندارد و افراد درمحيط و حريم خصوصي خود آزاد هستند.

سوم خرداد ماه سالجاري،عده اي ازافراد شرور و متجاوز نيمه شب با ورود به يك ميهماني خصوصي خانوادگي در يكي ازباغات اطراف شهرخميني شهر درمحدوده غربي اصفهان،مردان حاضر در اين ميهماني را حبس كردند و با انتقال زنان به محلي ديگر به آنان تجاوز به عنف كرده و متواري شدند كه تاكنون 10 نفر در اين ارتباط دستگير شده اند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر