۱۳۹۰ تیر ۵, یکشنبه

پاتک احمدی نژاد به خامنه ای




سایت اصلاح طلب دیگربان : محمود احمدی‌نژاد برخلاف رویه معمول حاضر نشد حامد کرزی رئیس جمهوری افغانستان را در ملاقات با علی خامنه‌ای همراهی کند.

حامد کرزی که برای شرکت در اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم در تهران به‌سر می‌برد روز شنبه (چهارم تیر) به دیدار رهبر جمهوری اسلامی رفت٬ اما احمدی‌نژاد از همراهی با وی خودداری کرد.

براساس یک رویه سیاسی در جمهوری اسلامی٬ بسیاری از مهمانان سیاسی بلند‌پایه پس از گفتگو‌های رسمی با مقام‌های دولتی به همراه رئیس دولت به دیدار علی خامنه‌ای می‌روند.

پیش‌تر مهمان‌های سیاسی پس یا پیش از دیدار و گفتگو‌ با مقام‌های دولتی به آرامگاه آیت‌الله روح‌الله خمینی برده می‌شدند که سال‌هاست دیدار با رهبر جمهوری اسلامی جایگزین این برنامه شده است.

احمدی‌نژاد در شرایطی حاضر نشد در این دیدار حضور یابد که در دو روز گذشته سه تن از نزدیکان وی از سوی نهاد‌های امنیتی بازداشت شده‌اند.

چند روز پیش نیز پرویز سروری رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس گفته بود که «احمدی‌نژاد سکوت کلامی دارند٬ ولی خروش عملی نیز دارند، یعنی با عملشان حرف می‌زنند
آقای سروری افزوده است: «آقای احمدی‌نژاد در شرایطی مدعی سکوت است که با رفتارهایی که انجام می‌دهد دائما در جامعه تحلیل ایجادکرده زمینه را برای دیالوگ‌های بی‌اساس ویاس آلود فراهم می‌کند
به نظر می‌رسد خودداری احمدی‌نژاد از حضور در دیدار کرزای‌ـخامنه‌ای اعتراض عملی وی به برخورد‌های صورت گرفته با نزدیکان وی باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر