۱۳۹۰ تیر ۴, شنبه

حمله تند موتلفه به مشاور سرکرده سپاس پاسداران در ادامه دعواهای باندی




سایت حکومتی آخرین نیوز: دیدار با هاشمی رفسنجانی مورد شماتت قرار داده بود و گفته بود "این نشست‌ و برخاست‌هایی که اخیرا بعضی‌ از اصولگرایان با آقای هاشمی داشتند به نظر می‌رسد نوعی تعریض به گفتمان اصولگرایی از جانب همین آقایان اصولگرا هم هست که باید گفت اگر آنها هوس کرده‌اند این گفتمان را در مقابل گفتمان نوین اصولگرایی محک بزنند و از برخی سنت‌ها دفاع کنند، آن سنت‌ها با واقعه 3 تیر به نوعی مدفون شد و به تاریخ پیوست"، شب گذشته اسدالله بادامچیان از پرسابقه‌ترین اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در اظهاراتی بی‌سابقه‌تر به سخنان صفار هرندی پاسخ گفت و افرادی که چنین تفکری را مطرح می‌کنند به تلاش برای تضعیف روحانیت در چارچوب یک توطئه کثیف متهم کرد.

به گزارش آفتاب، حسین صفار هرندی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نخست احمدی‌نژاد، سردبیر سابق روزنامه کیهان و مشاور فرهنگی سردار عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسدراران، روز چهارشنبه در گفتگویی با یک خبرگزاری نزدیک به سپاه، گفته بود: «کسان دیگری هستند که از حرف‌هایشان می‌شود این چیزها را فهمید. کسانی که اخیرا از برخی ناکامی‌هایی که در دوستی با آقای احمدی نژاد حاصل شده و برخی ناملایمات و رفتارهای نامیمونی که در دولت دهم بروز کرد؛ این را بهانه کرده‌اند برای بازگشت به ارزش‌های قبلی و مثلا هم‌پیمانی با گفتمان سازندگی و شخصیت‌های آن دوره برایشان موضوعیت پیدا کرد. این نشست‌ و برخاست‌هایی که اخیرا بعضی‌ از اصولگرایان با آقای هاشمی داشتند به نظر می‌رسد نوعی تعریض به گفتمان اصولگرایی از جانب همین آقایان اصولگرا هم هست که باید گفت اگر آنها هوس کرده‌اند این گفتمان را در مقابل گفتمان نوین اصولگرایی محک بزنند و از برخی سنت‌ها دفاع کنند، آن سنت‌ها با واقعه 3 تیر به نوعی مدفون شد و به تاریخ پیوست و اگر دو مرتبه کسانی بخواهند به  نوعی همین سنت‌ها را زنده کنند و سنت‌های جناح راستی قبل از اصولگرایی نوین را مطرح کنند مطمئن باشند که در چشم مردم این روش‌ها جلوه نمی‌کند. اگر کسانی می‌خواهند از این مسیر که متضمن تعهد به اصول و ارزش‌های انقلاب و امام است دو مرتبه باز گردند به سنت‌های ماقبل اصولگرایی به یک بخت ‌آزمایی شکست خورده وارد می‌شوند که نتیجه آن را در آزمونی مثل انتخابات خواهند دید. هر کس که چنین سودایی در سر داشته باشد بعد از پایان انتخاباتی که حماسه‌سازان اصلی آن مردم هستند، می‌تواند برآوردها و توهمات خود را محک بزند. و باید گفت که وقتی چنین آزمونی به سرانجام می‌رسد دیگر فرصتی برای جبران اشتباهات نیست».

در همین حال، اسدالله بادامچیان در پاسخ به این اظهارات حرکت در صراط مستقیم فقاهت،امامت، ولایت، روحانیت و مرجعیت را یکی از موفقیت‌های احزاب الهی برشمرد و اظهار داشت: اخیرا توطئه کثیفی به راه افتاد که اصولگرایی را به سنتی و مدرن تقسیم‌بندی می‌کنند.

وی که شامگاه پنجشنبه در اولین کنگره مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم سخن می‌گفت، ادامه داد: کسانی که این تفکیک را بیان می‌کنند می‌خواهند روحانیت را تضعیف کنند و می‌گویند روحانیت سنتی است. ما یک اصولگرایی ولایی داریم که در خدمت ولایت است و البته در آن خط و انشعاب رخ می‌دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بر لزوم مواظبت از شکل‌گیری گروه و باند و سلطه‌گری در درون حزب تاکید کرد و در توصیه‌ای اظهار داشت: لطفا جلوی باندها را بگیرید تا با مشکل مواجه نشوید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر