۱۳۹۱ بهمن ۲۶, پنجشنبه

آیا در دنیا و ایران وجدان بیداری هست که علیه ظلم و بیداد اعتراض کرده و مظلومین را از دست ظالمین نجات بدهند ؟


واکنش معلم بازنشسته زندانی محمد امین اگوشی در رابطه با برخوردهای غیر انسانی فردی بنام نوروزی دادستان نظامی ولی فقیه در آذربایجان غربی با خانواده اش جهت انتشار در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است که به قرار زیر می باشد؛

به دنبال درخواستهای اینجانب از دادستان نظامی ارومیه ، اعضاءخانواده مان به نزد آقای نوروزی دادستان نظامی آنجا مراجعه کرده و ضمن رد درخواستهای ما با بی احترامی گفته است اینها خیانتکار بوده و باید همیشه در زندان بمانند .

ولی اعلام می کنم هیچ وقت خیانتکار نبوده ام اگر طرفداری از احزاب کردی و سایر فعالان سیاسی ایران و مدافعان حقوق بشر جرم باشد به افتخار می گویم بنده همواره طرفدار حق بوده و در هر جا و درهر مکان علیه ظلم مبارزه و قیام خواهم کرد.

وقتی که زندانیان سیاسی به تهمتهای ناروا از دیارشان تبعید می شوند ، وقتی که گرانی خانواده های ایرانی را از هم متلاشی کرده ، وقتی آنانی که در رأس امور بوده و پول و سرمایه مردم را به نفع خود ضبط کرده و ما را به این روزگار سیاه کشانیده اند ، اعمال آنها جرم نیست ولی ما که بی گناه بوده و هستیم ما را خیانتکار قلمداد می کنند .

از مردم با شرف ایران و احزاب و فعالان سیاسی و مدافعین حقوق بشر تقاضا دارم رفتار مسئولین ذیربط را در مورد ما محکوم کرده و داد و فریاد ما و خانواده های از هم پاشیده مان را به گوش دنیا برسانید.

آیا در دنیا و ایران وجدان بیداری هست که علیه ظلم و بیداد اعتراض کرده و مظلومین را از دست ظالمین نجات بدهند ؟

در حالیکه این نامه را می نویسم فقط به خدا توکل کرده و می گویم ما تنها هستیم و مدافعی نداریم و باید زیر فشار ظلم جان بدهیم .

۲۴بهمن۹۱




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر