۱۳۹۰ دی ۷, چهارشنبه

یک سیلی ولایی به گوش یک نماینده ولایی



جدال درون حکومت هر روز شدید تر می شود و روزی نیست که ماجرای جدیدی اتفاق نیفتد. روز دو شنبه 4 دی ماه  سران سه قوه نظام با هم دیدار داشتند و به دنبال آن احمدی نژاد جلسه اضطراری هیات دولت را تشکیل داد. در مورد دیدار سران و جلسه اضطراری هیات دولت هیچ خبر رسمی در رسانه های حکومتی منتشر نشده است.
بر اساس حدس و گمانهای روزنامه ها، در جلسه سران سه قوه موضوع اختلاسها به شکلی مطرح شده که انگشت اتهام بیشتر به سمت باند احمدی نژاد است. همزمان جدال بر سر سرنوشت انتخابات نمایشی و فرمایشی جریان دارد. روزنامه حکومتی مردم سالاری در شماره روز سه شنبه 5 دی در یک اشاره آشکار به باند احمدی نژاد نوشته «نگذاریم وکیل الدوله‌ها مجلس را بگیرند». مردم سالاری در نتیجه گیری مقاله خود می نویسد:«پرونده فساد بزرگ مالی و شبهات موجود تا پیش از آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ باید به نتیجه برسد تا مبادا از بیت‌المال و سرمایه ملی مردم به نفع فرد یا گروه خاصی هزینه شود که هم نظام ضربه بخورد و هم پول مردم ایران به آتش کشیده شود.»
در رویدادی دیگر روز سه شنبه 6 دی، در جلسه علنی مجلس رژیم به علت اختلاف در مورد آمار مربوط به یارانه ها، رئیس سازمان موسوم به «هدفمندی یارانه ها» یک سیلی نثار یکی از مجلس نشینان کرد و این حرکت ولایی سبب اخراج ضارب از مجلس شد. این درگیری در حالی صورت گرفت که مجلس نشینان در حال بررسی «طرح دو فوریتی استفساریه ماده ۱۲ قانون هدفمند کردن یارانه ها» بودند. هدف از تصویب این طرح کنترل دولت احمدی نژاد برای اجرای قانون ضد مردمی حذف یارانه ها است.


زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر