۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

اعدام دو مرد جوان در خیابانی در قزوين






روزنامه حکومتی جام جم آنلاین: دو مرد جوان كه به اتهام قتل چهار عضو يك خانواده به اعدام در ملاعام محكوم شده بودند بامداد امروز در خيابان نواب جنوبي شهر قزوين به دار مجازات آويخته شدند.

متهمين كه دو مرد به نام هاي «علي» و «محمد» بودند اسفند سال گذشته چهار عضو يك خانواده را با همدستي يكديگر به قتل رسانده بودند.



با كشف اجساد قربانيان، متهمين تحت تعقيب قرار گرفتند و پس از مدتي از سوي پليس آگاهي استان قزوين دستگير شدند.



در پي اين موضوع آنها با اعتراف به قتل دو كودك و پدر آنها و همچنين عمه خانواده و پس از بازسازي صحنه جنايت ها روانه زندان شدند.

متهمان اوايل فروردين امسال در شعبه دوم دادگاه كيفري استان قزوين محاكمه شدند.

قاضي دادگاه و چهار قاضي مستشار متهم نخست به نام «علي» را به اتهام مشاركت و مباشرت در قتل ها به دو بار قصاص نفس در ملاعام و به خاطر معاونت در قتل عمدي به 15 سال حبس، مشاركت در دفن اجساد به يك سال حبس، مباشرت در سرقت اموال به دو سال حبس و رد مال به 74 ضربه شلاق محكوم كرد.



ديگر متهم نيز به نام «محمد» به اتهام مشاركت و مباشرت در سه فقره قتل به سه بار قصاص در ملاعام و مشاركت در دفن اجساد به يك سال حبس محكوم شد.

احكام صادره از سوي قضات ديوان عالي كشور مورد تاييد قرار گرفت و به واحد اجراي احكام استان قزوين ارسال شد.



اين دو مرد قاتل بامداد امروز پنجشنبه در مقابل ديدگان هزاران شهروند قرويني در خيابان نواب جنوبي جنب حمام ياقوت به دار مجازات آويخته شدند و پرونده زندگي آنها مهر باطل خورد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر