۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

در پي اعتصاب و اعتراض کارمندان، مرکز اطلاعات تلفنی 118 قطع شد


در پی اعتصاب و اعتراض کارمندان اطلاعات تلفنی 118 کرمان به حقوق و مزایای پرداخت نشده‌شان باعث تعطیلی این مرکز شد.
خبرگزاری حکومتی ایلنا در ادامه این خبر نوشت: 82 نفر از کارمندان مرکز اطلاعات تلفنی 118 کرمان به علت عدم پرداخت حقوق و عیدی و مزایای سال گذشته دست از كار كشيدند و در محوطه مرکز مخابرات تجمع کردند.
یکی ازمعترضین در گفتگو با خبرنگار ايلنا ضمن بیان اینکه ما به حقوق و قراردادهای جدیدمان اعتراض داریم، مدعي شد: فقط 16 روز بیمه برای ما رد می‌شود و باید بقیه بیمه را از حقوق 200 هزار تومانی خودمان پرداخت کنیم و در نتیجه 150 تومان برایمان می ماند که باید با آن هزینه ‌هاي سرسام‌آور زندگي و کرایه رفت و آمد را بپردازیم.
وی ادامه داد: تنها نصف حقوق شهریور و مهرماه را به ما پرداخت کرده‌اند، حقوق آبان و آذر را پرداخت نکرده‌اند و عیدی و سنوات پارسال را نیز به حسابمان نریخته‌اند.
کارمندان دیگری در اين زمينه گفت: مسئولین قول دادند حقوق و مزایای معوقه ما را پرداخت کنند اما الان می‌گویند فقط حقوق آبان و آذر را می‌پردازیم.
او افزود: اگر تا قبل از 15 اسفند حقوق و مزایای ما را نپردازند صورت حساب‌ها بسته می‌شود.
یکی دیگر از معترضین نیز با اشاره به ورشکستگی پیمانکار قبلی مخابرات، گفت: مخابرات 60 میلیون تومان ضمانتنامه از پیمانکار دارد اما چون از او طلبکار است، می‌خواهند اول طلب خودشان را بردارند.
وی اظهارداشت: بعد از 12 سال، حقوق همه بیشتر شده اما حقوق ما از 400 تومان به 200 تومان رسیده!
لازم به ذکر است سرانجام مسئولین با حضور در میان کارمندان، قول دادند تا بیستم اسفند ماه، کلیه معوقات پرداخت شود و تا روز شنبه نیز2 ماه حقوق معوقه را بپردازند.
یکی از کارمندان معترض به خبرنگار ما گفت: اگر مسئولین این بار نیز به قول و وعده خود عمل نکنند ما باز هم اعتراض خواهیم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر