۱۳۹۰ اسفند ۵, جمعه

سخنرانیهای جالب از سیرک انتخاباتی

آخوند علم‌الهدی : شرکت در نمایش انتصابات يک واجب شرعی، مردم عاشق رهبر هستند
سیرک نماز جمعه ، آخوند مفتخور ،احمد علم‌الهدي ، در نمایش نمازجمعه اين هفته مشهد با ادعای ضرورت شرکت در انتخابات فرامایشی ولایت فقیه کهریزک، با بیان اینکه متخصصين ولايت مدار را انتخاب کنيد ، گفت :شرکت در انتخابات يک واجب شرعي و ابزار جلب رضايت خدا و امام زمان است .

این آخوند دروغگو و جنایتکار با ادعای اینکه آن چيزي که مردم مي‌خواهند رهبر است، ولايت است و اين خواستن هم بي‌ريشه نيست، اين مردم وابسته اهل بيت هستند و اين انقلاب و رهبر را عصاره اهل‌بيت مي‌بينند و همه عشقشان رهبر است ، گفت : برحسب خواست مردم، بايد کسي به مجلس برود که سينه‌چاک ولايت باشد. چنين کسي بايد با دست شما مردم نماينده مجلس بشود.
نمایش انتصابات ، آخوند احمد خاتمی :با صف‌های طويل نظام را تقویت کنید
سیرک نماز جمعه، آخوند سيداحمد خاتمي:اروپا با طناب پوسيده آمريكا به چاه رفت/ مردم مراقب خالي‌بندي‌ برخي كانديداها باشند/حضور در انتخابات از جنس حضور در راهپيمايي22بهمن خواهد بود



به گزارش منابع خبری رژیم ، آخوند جنایتکار احمد خاتمی در سیرک نماز جمعه ، با ادعای اين‌كه «حضور در پاي صندوق‌ها واجب عقلي و واجب شرعي است» گفت: اين امر از آن جهت واجب عقلي است كه همگان مي‌دانند تقويت نظام اسلامي تقويت اسلام ناب محمدي و تقويت پرچم به اهتزاز درآمده اسلام در دنيا است. لذا حضور در انتخابات و پاي صندوق‌ها تقويت نظام اسلامي است و از آن جهت واجب شرعي است كه خداوند در آيات قرآن كريم امر فرموده كه مومنان در امر جامع همراه پيامبر و ولي خود هستند و با همين ملاك‌ها مي‌گوييم انتخابات امر جامع است و امروز مردم همراه ولي فقيه و نائب عام امام زمان هستند.



وی با اشاره به نمایش انتخابات فرمایشی ، گفت: يكي از عرصه‌هاي خيرات حضور گرم در انتخابات با سرعت است برخي مي‌گويند بگذاريد آخر وقت برويم، اما بايد بدانيم نفس اين صف‌هاي طويل مايه افتخار نظام اسلامي است.
مجلس زمینه ظهور امام زمان را فراهم کند/رای دادن با برگه سفید هم ثواب دارد
 صادق سهرابی٬ قائم مقام پژوهشکده مهدویت گفته که «نماینده مجلس باید با اعتقاد راسخ به انتظار و مهدویت، خود را به افق جامعه مهدوی نزدیک کند و باید نمایندگان زمینه‌ساز ظهور را برای مجلس انتخاب کنیم.»

وی گفت : باید نمایندگانی انتخاب شوند که زمينه‌ساز ظهور امام زمان باشند.

...............
«رای دادن با برگه سفید هم ثواب دارد»

به گزارش خبرگزاری ایرنا٬ یک عضو «جبهه متحد اصولگرایان» گفته که «حتی رای دادن با برگه سفید نیز در نظام جمهوری اسلامی ارزش و ثواب دارد.»
افطاری میدهیم،مجانی گوش سوراخ میکنیم، به ما رای بدهید
اقای اخوان اين كانديداي انتخابات مجلس نهم درباره موارد ی در حوزه انتخابيه خود در اصفهان گفت: «در شب هاي ماه رمضان كساني كه قصد كانديداتوري داشتند اقدام به دادن افطاري مي كردند و مي ديدند كجا هيئت، مسجد و افراد فقير و بيچاره اي وجود دارد، كارت مي دادند كه برويد افطاري بگيريد كه در آن كارت اسم كسي كه مي خواست كانديدا شود وجود داشت.»

وي ادامه داد: «همچنين كانديداهايي كه تاكنون نماينده نبوده، اگر پزشك بوده به مردم توصيه كرده كه بياييد رايگان معالجه مي كنم، اگر ميخواهيد گوش هاي بچه هاتان را سوراخ مي كنم، رايگان آمپول تان را مي زنم و ... خلاصه وضعيتي شده كه مايه سرافكندگي براي جايگاه پزشكي است كه بخواهد از اين طريق وارد مجلس شود. يكي ديگر كه بيت المال به دست آنها سپرده شده مي رود از هر مسجدي مي پرسد كه چه نيازي داريد اين 2 ميليون، اين 10 ميليون و اگر خرجي داريد انجام مي دهم وليكن بايد از فلاني حمايت كنيد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر