۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

یک گروه اسلام گرای مراکشی به حمایت مالی از سوی ایران متهم شد


دبی-العربیه.نت

روزنامه مراکشی " احداث المغربیه " در آخرین شماره خود گروه سیاسی اسلام گرای " عدل و احسان " را به دریافت کمک مالی از ایران متهم کرد.

بر اساس این گزارش گروه " عدل و احسان " این کمک ها را برای تقویت امکانات خود در زمینه فن آوری اطلاعات و تکنولوژی به هدف حمایت از فعالیت های ضد دولتی بر روی شبکه اینترنت دریافت کرده است.

یکی از اعضای این گروه اتهام مطرح شده را تلاش برای ضربه زدن به جایگاه گروه " عدل و احسان" در میان مردم مراکش توصیف کرد.

برخی ناظران بر این باورند که با توجه به امکانات علمی و سازمان دهی منظم این حزب اعضای آن نیازی به حمایت مالی دیگران ندارند.

روزنامه " الاحداث المغربیه " روز شنبه 18-2-2012 نوشت گروه " عدل و احسان" تجهیزات پیشرفته و دقیقی به ویژه در زمینه تصویربرداری دیجیتالی از ایران دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش برخی از اعضای این گروه اسلام گرا به هدف فعالیت علیه دولت بر روی اینترنت ، توسط کارشناسان ایرانی دوره های آموزش کامپیوتر گذرانده اند.

این روزنامه به نقل از منابع خود گفته است گروه تجهیزاتی را که از ایران دریافت کرده است به شاخه های خود در برخی کشورهای اروپایی تحویل داده است تا از همان جا به فعالیت های ضد دولتی بپردازند.

گزارش می افزاید شاخه های گروه "عدل و احسان" در اروپا ، کمک های ایران را از طریق سفارت های این کشور در دو کشور اسپانیا و بلژیک دریافت کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر