۱۳۹۰ اسفند ۲, سه‌شنبه

احمدی نژاد هم مرتکب «شعر» می شود!

2 اسفند - کیهان آنلاین- در کنار اخبار نگران کننده و غم انگیز، بد نیست گاهی نیز خبرهای مسخره را منتشر کرد که به ویژه در میان دست درکاران رژیم اگر بیشتر از اخبار بد و نگران کننده نباشد، حتما به همان اندازه هست.

معلوم شد در جمهوری اسلامی همه سران و زمامداران پیشین و کنونی دست به هنر هستند! پس از شاعری «امام ره» و تار و تنبک نوازی سیدعلی خامنه ای رهبر کنونی جمهوری اسلامی و آوازخوانی مداحان و فیلمسازی ذوب شدگان و نقاشی و مجسمه سازی دیگران، خبر رسید که احمدی نژاد هم مرتکب «شعر» می شود!

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر دیروز در پایان «جشنواره بین المللی شعر فجر» احمدی نژاد ضمن تکرار تحریفات رایج درباره مولوی و حافظ که حلقه اتصال شان به فلان و بهمان بود، «دو سه بیتی سروده خودش را به حاضران تقدیم کرد». این شما و این شعرهای ارتکابی دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی که اگر شاعران نیز دادگاهی می داشتند حتما وی را برای پاسخگویی درباره این اشعار ارتکابی فرا می خواندند.

خوانندگان عزیز می توانند با ایشان مشاعره کنند و شعرهایی را که در پاسخ می توان خواند، برای ایشان بفرستند. تصحیح درون [ ] و علائم شگفتی در پرانتزها از کیهان آنلاین است چرا که چنین سخنانی درباره می و گیسو و ابرو و خال و رستم و فرهاد و ارش و سیاوش و... از رییس جمهوری نظامی که هم نوشیدن شراب و هم عشق و هم «رؤیت» گیسو و ابرو و خال در آن ممنوع است و رستم و فرهاد و آرش و سیاوش همراه با پادشاهانشان از تاریخ ایران حذف می شوند بسیار بعید می نماید:

ما از تبار رستم و فرهاد و آرشیم (!)

واندر شرار فتنه آخر سیاوشیم (!!)

در انتظار روئیت [رؤیت] آن مهر آخرین

در مجمر سپیده سپندی بر آتشیم (!)

***

یاران به هوش! غصه دوران به سر رسید

هنگام می پرستی عشاق در رسید (!!!!!!)

از ژاژ خودپرستی نابخردان مترس!

مستی ز جام ساقی آخر زمان رسید (!!)

***

پیچ و تاب عالم از گیسوی توست (!!!)

وز کمال دلکش ابروی توست (!)

جلوه یزدان نشد از ماه و مهر

تا که از خال رخ نیکوی توست(!!!)

می گویند یک علامت تعجب همان تأثیری را دارد که ده علامت تعجب! ولی این حرف درست در مواردی که واقعیت و «شعر»گویی زمامداران، زمین تا آسمان تفاوت دارند، صادق نیست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر