۱۳۹۰ خرداد ۹, دوشنبه

آیت الله ها خدا را هم شرمنده کرده اند

هنوز در سایت ها تصویری را میتوان دید که در آن آیت اله مصباح یزدی ، احمدی نژاد را تنگ در آغوش می فشارد . استادی که شاگردش را تا مقام ریاست جمهوری بالا کشید و از هیچ گونه حمایت و پشتیبانی از او در نهان و آشکار کوتاهی نکرد . کسی که به صراحت فتوا داد که مخالفت با رئیس جمهور ، مخالفت با خداست و حتا مخالفان اش را دشمنان اسلام و شیطانی قلمداد می کرد !
به دنبال انتخابات مجلس هفتم ، گفتند که لیست نمایندگان و وزرای دولت احمدی نژاد از قبل به حضرت حجت (مهدی ) عرضه کرده اند و ایشان این لیست را امضا کرده است !
مصباح یزدی در باره حمایت خامنه ای از احمدی نژاد می گوید :
تأييدات مقام معظم رهبری و تعبيراتی که ايشان در باره اين دولت به کار بردند، در تاريخ مي‌ماند. ايشان فرمودند از اول مشروطيت تا به حال چنين دولتی سر کار نيامده است و تعبير بسيار بلندی است !
آیت اله خامنه ای در آن خطبه نماز پس از کودتای 88 ، نه تنها به شدت از احمدی نژاد حمایت کرد و نظرات احمدی را به نظرات خود نزدیک دانست و در دهان هاشمی رفسنجانی یار دیرین خود کوبید و در همان خطبه فرمان مرگ معترضان خیابانی در حمایت از دولت کودتا را صادر کرد . همگان در همان موقع نسبت به شیفتگی مطلق رهبر فرزانه به یک فرد متوهم و دروغگو به شدت حیرت کردند .
آیت اله احمد جنتی هم در دفاع جانانه از کودتای انتخاباتی برای برکشیدن احمدی نژاد و روابط صمیمانه اش با این معجزه هزاره سوم نه قابل کتمان است و نه مردم ایران فراموش کرده اند .
اکنون پرسشی در جامعه ایران پیش آمده و آن این است که تغییر جهت 180 درجه ای مصباح یزدی در برابر احمدی نژاد ، کسی که پدر خوانده احمدی و باند مافیائی اش بوده در طی یکی دوهفته چگونه قابل هضم است ؟ آیا آین آیت خدا شهامت دارد تا برای شهادت دروغ و گمراه کردن مردم ایران نسبت به شخصی که تصمیمات غلط اش کشور را به نابودی کشانده، ازخدا استغفار و از مردم عذز خواهی کند ؟
آقای جنتی دبیر شورا نگهبان به دنبال آن همه حمایت ناروا و غلط از همان باندی که خود جریان فاسدش می نامد ، چگونه رو در روی ملیون ها مردم به همان شخص و کسانی فحش می دهد که 7 سال است برای تسلط آنها بر مقدرات 75 ملیون ایرانی از هیچ عمل خلافی کوتاهی نکرده اند ؟
کسی که مدتی است از زندان کودتاچیان آزاد شده و از بردن نامش خود داری می کنیم، می نویسد :
حوادث اخیردر حول وحوش رئیس جمهور یک اتفاق مثبت را درپی داشت و آن اینکه : بسیاری از کسانی که در طول این سالها پوشش تقّدس برای ایشان و اطرافیانش درست میکردند، سریعتر از دیگران تلاش گسترده ای را آغاز کرده اند تا ذهنیتی که از طرف خودشان در مورد دولت و رئیس جمهور و بعضی افراد آن در اذهان عمومی بوجود آورده بودند را کم رنگ کنند. این را باید به فال نیک گرفت.
آیا تمام این تصمیمات غلط آقای خامنه ای و آیت اله های چنبره زده بر مقدرات ایران را می توان به داستان های خنده دار سحر و جادو و جن و پری و.......فروکاست یا باز تحمیق مردم در کار است ؟
آیا آقای خامنه ای و دیگر آیات خدا در ایران ، آنقدر شهامت دارند تا برای تصمیمات ناهنجار خود که 7 سال از نابودکنندگان صنعت و کشاورزی و ثروت و امکانات بیکران کشور ، حمایت جانانه کردند و ملیون ها ایرانی را در فقر و بیکاری و فحشا و هزاران مصیبت دیگر غرق کزدند ، چند کلمه طلب بخشایش کنند ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر