۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

در قاموس سرکوبگران" ولایت فقیه" ضد دیکتاتوری است




به گزارش سایت حکومتی مرکز خبر حوزه ، پاسدار محمدرضا نقدی صبح امروز در سومین دوره همایش سالانه «روحانیت، راهبردها و تعاملات فرهنگی» گفت: حوادث اخیر و فتنه هایی که رخ داد موجب شده که برخی سوء استفاده کرده و بگویند اشکال در جمهوری اسلامی ساختاری است.

این پاسدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادعا کرد: اگر در ماهیت جمهوری اسلامی عمیق بنگریم، می فهمیم که اشکال، اشکال ساختاری نیست و اگر این ساختار نباشد، مشکلات بسیار بیشتری برایمان به وجود می آمد.

او گفت: اگر ولایت فقیه نداشتیم تا کنون جمهوری اسلامی ایران هفت کفن پوسانده بود، چرا که در لایه هایی که مرکز مسئولیت های اجرایی و مسئولیت های میدانی است، اگر اشکالات و ضعف هایی بروز می کند، عامل جلوگیری از آن انحرافات است و اگر این جایگاه مهم ولایت فقه نبود، معلوم نبود مملکت به کدام سمت می رفت.

او گفت: ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است و نمی گذارد مملکت به سمت دیکتاتوری برود.

او همچنین گفت: امروز متأسفانه در دانشگاه های ما می گویند که از همه چیز بپرس اما از فقه نپرس و این عیب خود ماست، چرا که ما خودمان رضایت دادیم دانشجوی ما با علوم انسانی غرب رشد کند.

نقدی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برخی از افرادی را که فرستادیم تا ریشه های انقلاب را درس بدهند، ریشه های انقلاب را می زنند؛ از این رو اشکالات موجود که از همین موارد ظاهرا جزئی ناشی می شود، اشکالات ساختاری نیست.

پاسدار نقدی همچنین گفت: چرا باید در دانشگاه های ما فردی باشد که از عوامل اصلی فتنه 88 است و به دانشجویان ما درس جامعه شناسی بدهد و به آن ها بگوید، من افتخار می کنم که 60 الی 70سال از عمرم می گذرد و دستم را به آب وضو نیالوده ام؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر