۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

کلیه دستگیرشدگان مراسم تشییع حجازی به جز شش نفر آزاد شدند


  

به گفته دادستان رژیم در تهران، کسانی كه در مراسم تشییع و خاكسپاری ناصر حجازی دستگیر شدند، به جز شش نفر از آنها بقیه آزاد شدند. واحد حکومتی مركزی خبر در این باره نوشت: جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادگاه و دادسرای انقلاب در جمع خبرنگاران افزود: در مراسم تشییع و خاكسپاری ناصرحجازی دروازه بان اسبق تیم ملی ،پلیس عده ای را به اتهام اخلال در نظم عمومی و شعارهای نامناسبی كه داده بودند دستگیر كرد كه به غیر از شش نفر بقیه آزاد شدند.

دادستان تهران در باره آخرین وضعیت متهمان "سی دی ظهور نزدیك" است افزود: یكی از متهمان این پرونده آزاد شد و دو متهم دیگر همچنان در بازداشت است.

دادستان تهران گفت: البته در باره منابع مالی تهیه و پخش این سی دی و كسانی كه در تولید و توزیع آن نقش داشتند كماكان تحقیقات ما ادامه دارد و در حال حاضر دو متهم در این خصوص در بازداشت هستند كه اتهامشان نیز در حوزه تولید و توزیع این سی دی هاست.
جعفری دولت آبادی در باره خروج خانم دكتر فاطمی از ایران نیز كه سؤال یكی از خبرنگاران بود گفت: تحقیقات درباره این پرونده به پایان رسیده بود و از لحاظ قضایی نیز وی ممنوع الخروج نبود بنابراین می توانست از كشور خارج شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر