۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

بسیجی های طرفدار خامنه ای استاندار احمدی نژاد را در استانداری حبس کردند




به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، بسیجیان طرفدار خامنه ای که این خبرگزاری آنها را مردم شیراز معرفی کرده است، در پی حضور در مقابل استانداری فارس، بر درب آن قفل زدند و خواستار انتصاب استاندار بومی شدند.

این خبرگزاری حکومتی در ادامه می نویسد: محمدرضا هاجری نماینده تجمع‌كنندگان معترض به استاندار فارس، عصر دیروز در این تجمع در سخنانی اظهار داشت: هنوز آثار ننگین فتنه سال ۸۸ از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگذشته كه فتنه‌ای آلوده‌تر، منحرف‌تر و ننگین‌تر وارد میدان شده است.

هاجری افزود: امروزه مقدسات در فارس را مورد هجوم قرار داده‌اند و سران فتنه‌گر و منحرف كه روزی فكر می‌كردند می‌توانند فارس و شیراز را پایتخت مكتب ایرانی قرار دهند به لطف رهبر معظم انقلاب، شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت  معرفی شد.

وی گفت: به دنبال این ناكامی و شكست با شیوه‌های متعدد و اعزام كردن كسانی كه هنوز الفبای مدیریت را نمی‌دانند این استان را تبدیل به آزمایشگاه كرده‌اند، آزمایشگاهی كه برای مكتب ایرانی و تفكر انحرافی ملی‌گرایی به شیوه‌های متعدد شده است.
وی افزود: با آمدن منحرفان به شهر مقدس شیراز جریان‌های اصولگرایی مورد هجوم قرار گرفته‌اند.

این معترض اضافه كرد: آمار و ارقام توسعه و پیشرفت فارس نشان می‌دهد كه در این دو سال این استان متضرر شده، عقبگرد داشته و بیكاری به اوج خود رسیده تا جایی كه بودجه‌های مصوب استان‌های كوچك‌تر مانند اردبیل و قزوین به مراتب از فارس بیشتر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر