۱۳۹۰ خرداد ۴, چهارشنبه

پُز احمدی نژاد همزمان با انفجار در پالایشگاه




انفجار پالایشگاه نفت آبادان در روز سه شنبه 3 خرداد، دستاورد سیاستهای مخرب احمدی نژاد است که همواره زندگی و سلامت مردم ایران را به نابودی می کشاند. کارگزاران رژیم اخبار متناقصی در مورد تعداد کشته شدگان ارایه می دهند. پخش گازهای سمی در شهر آبادان و دیگر شهرهای نزدیک، زندگی مردم محروم این منطقه را به خطر انداخته است. مردمی که جز فقر و تنگدستی در کنار چاههای نفت و گاز چیری نصیبشان نشده است.
انفجار روز سه شنبه در پالایشگاه نفت آبادان همزمان با مراسم افتتاحیه طرح بنزین سازی این پالایشگاه توسط احمدی نژاد، بر اساس نظر کارشناسان مربوطه پیش بینی شده بود. احمدی نژاد در مقابله با ایزوله شدن رژیم در سطح جهانی و فشار تحریمها علیه رژیم، علیرغم هشدارهای کارشناسان بر عدم آمادگی این پالایشگاه، بر عزم خود برای افتتاح این بخش از پالایشگاه پافشاری کرد.
بعد از حادثه فوق وی با وقاحت گفت:«ایران آمادگی دارد صنعت تمام کشورهای اسلامی و صنعت نفت کشورهای تولید کننده نفت را نوسازی کند.»
همه به خاطر داریم که در نیمه دوم سال گذشته آلودگیهای ناشی از بنزینهای تولیدی غیر استاندارد صدمات زیادی به مردم وارد کرد و حتا باعث مرگ تعداد زیادی از شهروندان ایران شد. انفجار پالایشگاه نفت ابادان روز سه شنبه و پخش گازهای سمی ناشی از آن، خطرات و آسیبهای جدی به همراه خواهد داشت و این در حالی است که پایوران رژیم اخبار واقعی این انفجار و علتهای آن و نیز تعداد کشته شدگان و آسیب دیدگان را اعلام نکرده اند. 
 زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر