۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

جن گیرها، شاه کُش می شوند




چنین می نماید که اجنه های "نظام" به تدریج در حال برگردانده شدن به همان جایی هستند که از آن بیرون آورده شدند. به صدا درآمدن سوت عقب نشینی از میدان جنگ با ارواح شیطانی و جنهای تسخیری از سوی برخی پهلوانان جان برکف معرکه، نشان از این امر دارد. با این حال، تغییر رویکرد مزبور بیشتر از آنکه به معنای کاهش درگیریها باشد، از ورود آن به یک فاز بالاتر حکایت می کند.  
بازجو و پرونده ساز پیشانی سفیدی که زیر پوشش نمایندگی آیت الله خامنه ای در روزنامه "کیهان" خدماتش را ارایه می دهد، به سرنخهای جدیدی دست یافته که بر مبنای آن: "ماجرای ارتباط جریان انحرافی با "جن" و یا توسُل آنها به "سحر و جادو" یک طرح فریب برای رد گُم کردن است ... [تا] کانون بیرونی و مُدیریت کنندگان اصلی جریان انحرافی دست نخورده باقی بمانند."
آقای حُسبن شریعتمداری در حالی از این کشف جدید خبر می دهد که یکی از سازمان دهندگان اصلی حمله به اطرافیان درجه یک و دو آقای احمدی نژاد، گُماشته ولی فقیه بر مسند ریاست جمهوری از زاویه ارتباط با اجنه و داشتن "قُدرت شیطانی" و جُز آن بوده است.
از سوی دیگر، وبگاه نزدیک به آقای رفسنجانی (آینده) به نقل از یک "چهره مُتنفذ اُُصولگرا" که نام او را فاش نکرده، توضیح داده است: "پُر رنگ کردن مسایلی نظیر جن گیری و رمالی و اخبار غیبی موجب این می شود که این عوامل که غیرقابل اثبات و کنترل هستند، اصل قرار گرفته و نقش و تقصیر عوامل اصلی این وضعیت که چهره های سیاسی و شخصیتهای مشهور کشورند، کم رنگ یا بی رنگ شود."
دفاع سرسختانه آقای احمدی نژاد از آقایان مشایی و بقایی در هفته گُذشته، چرخش از جن به سمت انس و تجدید نظر در راهکار فعلی جراحی او را برای رُقبایش ضروری ساخت. آنها تلاش کرده بودند از طریق حمله به زیر مجموعه فراکسیون نظامی - امنیتی دولت به راس آن نقب بزنند. بر اساس این مُحاسبه، در بهترین حالت آقای احمدی نژاد تسلیم شانتاژ شده و تکیه گاه های خود را از میدان بدر می کرد و در نتیجه به یک هدف آسان یا حداقل مُهره ای بی اثر تبدیل می شد و یا در بدترین حالت، در انتهای روند حذف گام به گام، بدون آنکه به مُقاومت جدی تحریک شده باشد و در حالی که خود را در حریم دروغین ایجاد شده از سوی رقیبانش، ایمن می پندارد، کنار گذاشته می شد.             
روز چهارشنبه آقای احمدی نژاد با انداختن وزن خود روی بستر حرکت هماوردان، راه پیشروی از این مسیر را مسدود کرد و به این وسیله به گردش رویدادها شتاب بخشید. او با ایستادن کنار سیبلهایی که برای مرحله بعدی نشانه گیری رزرو شده بودند، به آقای خامنه ای و شُرکایش پیام داد که دست آنها را خوانده است و عقب نمی نشیند. او همزمان، با این اقدام موقعیت باند زیر ضرب نظامی – امنیتی دولت و آرایش درونی آن را تقویت کرد.
با این حرکت، رقیبان او راهی جُز شتاب بخشیدن به بازی و پرش از روی این یا آن مرحله قبل از کیش و مات حریف ندارند. بر این اساس، در صفحه شطرنج جنگ، خط مُقدم نیز از ردیف "جن گیری و رمال زنی" به خط شاه و وزیر کُشی منتقل می شود.
  منصور امان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر