۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

قتل و جنایت رژیم در ملاعام



روز گذشته (پنجشنبه) بار دیگر رژیم جمهوری اسلامی اقدام به تکرار اعمال جنایتکارانه خود کرد و 5 نفر از محکومان بیدادگاه های خود را در ملاعام به دار کشید. بنابه گزارشات رسیده، در شهر قزوین و در مقابل بنای تاریخی "میمون قلعه" این شهر، مهدی فرجی در ملاعام به دار آویخته شد. اما بدتر از همه این است که مجریان این عمل جنایتکارانه در دستگاه قضایی رژیم، یک نوجوان را وارد این عمل غیر انسانی کرده و او چهارپایه را از زیر پای محکوم کشیده است.
کشاندن کودکان و نوجوانان به مراسم غیر انسانی اعدام و سوواستفاده از آنها به عنوان میرغضب چیزی جز همگانی کردن قتل و کشتار و تبلیغ و تشویق خشونت نیست. اعدام در ملاعام به اندازه کافی غیر انسانی و دور از شان انسانهاست، اما وارد کردن کودکان و نوجوانان به اینگونه اعمال می تواند عواقب بسیار خطرناکی برای جامعه داشته باشد.
همچنین 4 نفر دیگر در دو نقطه مختلف شهر شیراز در ملاعام اعدام شده اند. طبق خبرها، در مجموع روز گذشته رژیم جنایتکار ولی فقیه 11 نفر را به چوبه دار سپرده است.
از سوی دیگر طبق خبرهای غیر رسمی منتشر شده، ماشین مرگ دستگاه قضایی رژیم ولی فقیه در روزهای گذشته به شدت فعال بوده و در زندانهای مختلف تعداد بسیار زیادی به چوبه دار سپرده شده اند که کمتر خبری از آنها منتشر می شود. روز یکشنبه جاری در زندان مرکزی ارومیه 3 نفر و در سلماس نیز یک زندانی اعدام شده اند، همچنین چند روز قبل از این در آذربایجان غربی نیز 8 نفر اعدام شده اند. اما اخبار تایید نشده ای نیز وجود دارد که حاکی از آن است که در زندان شهرهای بیرجند، تایباد، تهران (قزل حصار)، دزفول و بهبهان اعدامهای پنهانی انجام می شود. طبق خبرها، تعداد زندانیان اعدام شده در زندان وکیل آباد مشهد بسیار بالاست و در زندان کارون و سپیدار اهواز نیز عده ای به چوبه دار سپرده شده اند.
در حالی که عده بسیاری از محکومان بیدادگاه های رژیم به طور مخفیانه به چوبه اعدام سپرده می شوند، منابع خبری و دستگاه آدمکشی رژیم در مورد این اعدامها سکوت می کنند. هادی قائمی، سخنگوی کمپین بین المللی حقوق بشر در مورد این اعدامها می گوید: "
کلا ما بر این باوریم که هم اکنون محسنی اژه‌ای به عنوان دادستان کل کشور در حقیقت راننده یک ماشین مرگ است که در زندانهای مختلف کشور، زندانیان را به طور مخفیانه و بدون اعلام رسمی و حتی بدون اعلام به خانواده‌های‌شان به جوخه اعدام می‌سپارد."درحالی قائمی "راننده ماشین مرگ" در زندانهای کشور را محسنی اژه ای می داند که دستگاه قضایی رژیم زیر نظر آخوند لاریجانی، برگزیده رهبر رژیم به عنوان رییس قوه قضاییه دست به این اعمال می زند.
قتل و کشتار شهروندان با مجازات اعدام و به بهانه اجرای عدالت، شیوه رژیمهای سرکوبگر و ضد انسانی است که برای شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت و حل مشکل، تنها به پاک کردن صورت مساله می پردازند. مجازات اعدام، ضد انسانی است و باید از قانون جزایی کشور حذف شود. اعدام در ملاعام همگانی کردن قتل و جنایت و تبلیغ خشونت است. پایوران رژیم جمهوری اسلامی به دلیل ارتکاب به اعدام در ملاعام باید به عنوان مبلغان خشونت و اقدام به قتل عامدانه در پیش چشم شهروندان، در دادگاهی مردمی محاکمه شوند.
بساط ماشین مرگ رژیم ضد انسانی ولایت فقیه تنها با برچیدن رژیم ظالم و جنایتکار حاکم بر کشور از حرکت باز خواهد ایستاد. براندازی رژیم مرگ آفرین ولایت فقیه، عملی حقوق بشری و در راستای دفاع از حقوق اولیه و انسانی مردم ایران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر