۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

شبکه های اطلاعاتی ساختگی وزارت اطلاعات رژیم برای به دام انداختن مردم




دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی برای پیشبرد منویات سیاسی رژیم هر از چند گاهی اقدام به تشکیل جریانات ساختگی تحت عناوین مختلف برای جذب و قربانی کسانی که  از رژیم جمهوری متنفر هستند و حاضرند برای کمک به سرنگونی آن بهر اقدامی دست به زنند، می کند. در گذشته بنام سازمان های سیاسی مخالف تشکیلات ساختگی درست می کرد و هواداران انها را به دام می انداخت. در ادامه این سیاست کثیف، دستگاه اطلاعاتی رژیم  اقدام به  تشکیل گروه های ساختگی حامی این یا آن دولت خارجی می کند و افرادی را قربانی مطامع سیاسی خود می کند. هدف دیگر رژیم از تشکیل جمع های ساختکی، یکی هم تهیه خوراک تبلیغات برای داخل کشور است که نشان دهد بر همه چیز و همه کس و حتی شبکه های جاسوسی خارجی در داخل کنترل دارد و هیچ حرکتی از دید آن دور نمی ماند.
صبح امروز جمعه ششم خرداد سایت حکومتی البرز در خبری نوشت:  اولین بخش از اعترافات شبکه عنکبوتی سازمان اطلاعاتی آمریکا"سیا" منتشرشد. این سایت حکومتی در ادامه این گزارش می نویسد: این اعترافات بخشی از اعترافات گسترده شبکه جاسوسی مذکور است که اخیرا توسط وزارت اطلاعات شناسایی و منهدم شدکه بدلیل مسایل امنیتی تنها بخشی از این اعترافات منتشر میشود.

تعدادی ازاین دستگیرشدگان عوامل فریب خورده سازمان اطلاعاتی سیا هستند که بعنوان کادر اداری در بخش های اقتصادی کشور فعالیت مینمودند.این افراد درکنار بخشی از نیروهای نفوذی سازمان سیا موظف بودند اطلاعات اقتصادی نهادهای کشور و فعالان بورس را برای سازمان مذکور ارسال تا با استفاده از آن سازمان مذکور ضربات اقتصادی کلان را به نظام وارد تا ازاین طریق ناکارآمدی نظام به جامعه القاء گردد.

دراین فیلم کوتاه نشان میدهد عوامل اطلاعاتی ایران در خارج کشور تاچه حد به شبکه های جاسوسی مذکور نزدیک شده و از آنها در معابرو اماکن عمومی حتی کافی شاپ ها نیز فیلمبرداری کرده و آنها را در کنترل خود دارند.

برخی از افراد مرتبط با این شبکه ها نیز عوامل نفوذی دستگاه اطلاعاتی کشور هستند که وظیفه داشته اند ضمن شناسایی عوامل دشمن با پهن کردن تورهای اطلاعاتی آنها را برسرقرارهای ازپیش تعیین شده حاضر نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر