۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

محکومیت 9 زندانی به اعدام در شیراز



خبرگزاری حکومتی فارس : در حاشیه نشست ستاد جرایم خاص استان دادستان عمومی و انقلاب شیراز از اجرای مجازات اعدام متجاوزان به نوامیس و اشرار در ملاعام در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
علی القاصی اظهار داشت: یک نفر از این محکومان از باب تجاوز به عنف به مجازات اعدام در ملاءعام و 15 سال حبس، یک نفر دیگر از باب تجاوز و آدم‌ربایی به مجازات اعدام در ملاءعام و 15 سال حبس، دو نفر دیگر از محکومان از باب مشارکت در سرقت مسلحانه بانک‌های شیراز به مجازات اعدام محکوم شدند.
وی تصریح کرد: محکوم دیگری که به جرم سه قتل و سه آدم‌ربایی به سه بار قصاص و 15 سال حبس محکوم شده است نیز در ملاءعام به دار مجازات آویخته می‌شود.دادستان مرکز استان فارس در همین مورد بیان داشت: اقدامات ویژه‌ای در راستای تسریع در اجرای احکام این مجرمان توسط دادسرای مرکز این استان و رئیس کل دادگستری فارس انجام شد و با پیگیری‌های لازم و طی شدن مراحل تشریفات قانونی، موافقت رئیس قوه قضائیه برای مجازات این افراد اخذ شد.
القاصی تصریح کرد: امیدواریم اجرای سریع و قاطع این احکام از سوی دستگاه قضایی بتواند تسکین دهنده‌آلام خانواده بزه‌دیدگان و امنیت و آرامش مردم و شهروندان و همچنین درس عبرتی برای سایر تبهکاران و متعرضان به جان، مال و آبروی مردم قرار گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر