۱۳۹۰ دی ۲۶, دوشنبه

محاکمۀ زندانی سیاسی ارژنگ داودی بر مبنای محاربه





بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی ارژنگ داودی جهت محاکمه به شعبۀ 15 دادگاه انقلاب فراخوانده شد و قرار است که توسط صلواتی معروف به قاضی مرگ بر مبنای اتهام سنگین محاربه مورد محاکمه قرار گیرد.
روز دوشنبه  26 دی ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی جهت محاکمۀ چندین باره به شعبۀ 15 دادگاه انقلاب برده شد. او قرار است توسط صلواتی معروف به قاضی مرگ بر مبنای اتهام سنگین محاربه مورد محاکمه قرار گیرد.آقای داودی پیش از این 15 آبان ماه به این شعبه برده شده بود ولی دادگاه او به تعویق افتاد.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی هنگامی که در سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین شکنجه گاه وزارت اطلاعات بسر می برد با پرونده سازی بازجویان وزارت اطلاعات او را به شعبۀ 3 دادسرای انقلاب مستقر در زندان اوین منتقل کردند و توسط فردی بنام ناصری بازپرس این شعبه تفهیم اتهام شد. یکی از اتهامات که توسط ناصری به وی تفهیم شد:« محاربه از طریق عضویت و هواداری و تلاش موثر در پیشبرد اهداف سازمان مجاهدین خلق می باشد» ناصری گفت: به این دلیل بنابه مادۀ 186  به محاربه متهم هستید ناصری در ادامۀ تهدیداتش علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی گفت :در صورت محکوم شدن 4 حکم پیش بینی شده است. این احکام عبارتند از: 1- قتل با طناب 2- بریدن دست و پا 3- سنگسار 4 – نفی بلد
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر