۱۳۹۱ دی ۸, جمعه

اعتراف به نمایش سرکوبگرانه 9 دی در تقابل با قیام 6 دی






این روزها، رسانه های حکومتی به سخن پراکنیهای پایوران و جیره خواران حکومتی در باره رویدادهای سال 88 رنگین شده است. اگرچه سرکوبگران خود را در نبرد برای مهار خیزشهای خیابانی سال 88 از طریق تظاهرات فرمایشی 9 دی پیروز نشان می دهند، اما سیاهچالها، درفش و داغ حکومت ولایت فقیه تو خالی بودن این پیروزی را تاکید می کند.
قاتلان مردم، از ریز و درشت، بر یک امر نقطه تاکید می گذارند و به هماوردی مردم در برابر  ولایت فقیه که تحولی نوین در جنبش ضد دیکتاتوری بود اعتراف می کنند و این پدیده را ضربه ای اساسی به پایه های وحدت رژیم ارزیابی می کنند.
رژیم روز 9 دی، همه نیروهای خود را با استفاده از همه شیوه های سرکوب به خیابان آورد تا  در مقابل درخشش قیام 6 دی(روز عاشورا) نیروی سرکوب را به رُخ مردم بکشد. مردم در روز عاشورا با شعارهای «مرگ بر اصل ولایت فقیه»، «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه ای» بر کلیت رژیم خط بطلان کشیدند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در تعریف 9 دی می گوید:«9 دی نقطه ای بود که می توان تاریخ انقلاب را در امتداد آن به ماقبل و ما بعد آن تجربه کرد، 9 دی نقطه آغاز بین المللی کردن انقلاب اسلامی در چهره جدید بود». کریه تر شدن چهره جمهوری اسلامی در چشم جهانیان یکی از دستاوردهای مهم خیزشهای خیابانی سال 88 بود.

امروز بیش از هر هنگام دیگر جمهوری اسلامی ورشکسته و بحرانی است. وضعیت رژیم مانند کشتی درهم شکسته ای می ماند که در طوفانهای موجود سرنشینان آن تلاش می کنند با تعمیر سوراخهای آن از غرق شدن جلوگیری کنند. در این میان ولی فقیه سکاندار کشتی در به داغون نه تنها  توان برای هدایت این کشتی سوراخ سوراخ شده را ندارد، حتا اتوریته لازم برای جمع و جور کردن سرنشینان آن را هم ندارد.
سخنان باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین تاکید بر این امر است.  با هنر در یادآوری روز 9 دی و اهمیت آن از گماشته ولی فقیه می خواهد که «حلقه فتنه و ضد انقلاب را کامل نکند و در کنار آنان قرار نگیرد» وی که روز 9 دی را «بوم الله» نامد در باره احمدی نژاد می گوید:«دُم خروس بیرون زده» است. در سال 88 ولی فقیه از پاسدار احمدی نژاد در نقش گماشته اش بر منصب ریاست جمهوری استفاده کرد تا پروژه یک دست سازی حکومت را تسریع کند.

صادق لاریجانی بر «نقش بی بدیل» ولی فقیه در سکوب قیام روز عاشورا در سال 88 تاکید می کند. امام جمعه مشهد، احمد علم الهدی به راستی از نقش ولی فقیه برای کشتار مردم یاد می کند. وی می گوید در 9 دی سال 88 «رهبری خاکریز فتنه 88 را فتح کرد».
این همه تاکید بر نقش ولی فقیه همزمان تائید این نکته است که خامنه ای قاتل شماره یک مردمی است که در خیابان و یا در زندان و زیر شکنجه جانباختند است.زینت میرهاشمی

             

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر