۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

اعدام حداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان در ادامه اعدام های اخیر





بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروزحداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه به دار آویخته شد.

روز یکشنبه ۱۰ دی ماه زندانی جواد رفیعی ۵۰ ساله که نزدیک به ۶ سال در زندان بسر می برد در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شد.

موج جدید و گسترده اعدام ها که از ۲ هفته پیش آغاز شده است و تا به حال ده ها زندانی از زندانهای زاهدان، ساری، یزد، یاسوج، اصفهان ،قزل حصار کرج وسایر نقاط ایران به دار آویخته شدند.رژیم ولی فقیه از تعطیلات آخر سال که در اکثر نقاط جهان شروع شده است و اکثر سازمانهای حقوق بشری در تعطیلات بسر می برند سو استفاده می کند تا احکام گروهی و ضد بشری اعدام را به اجرا در آورد.

سیاست اعدام زندانیان سیاسی ، اعدام های گروهی و سرکوب خونین مردم ایران توسط آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم تعیین می شود، این سیاسی توسط شبکه آخوندها و بخصوص آخوند صادق لاریجانی از جناتیکاران علیه بشریت و منصوب ولی فقیه در قوه قضاییه، آخوند مصلحی وزیر اطلاعات ولی فقیه و سهراب سلیمانی رئیس سازمان زندانها به اجرا در آورده می شود.

اخیرا آخوند صادق لاریجانی و پاسدار احمدی مقدم از جنایتکاران علیه بشریت و از مجریان سیاستهای ولی فقیه و مسئولین بالای این رژیم اعتراف کردند که ولی فقیه آخوند علی خامنه ای رهیری سرکوب خونین، دستگیری، شکنجه و قتل مردم ایران را در جریان اعتراضات گسترده سال ۸۸ به عهده داشته است.این اعتراف سند گویایی است که در دادگاه های بین المللی قابل ارائه می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام های گروهی که در زندانهای ولی فقیه بصورت روزانه صورت می گیرد که به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه است را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل ملل متحد ،کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مراجع قضایی بین المللی جهت محاکمه این جنایتکاران علیه بشریت می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر