۱۳۹۱ دی ۳, یکشنبه

ملک زاده معاون فاسد احمدی‌نژاد: وجود ارزشمند حضرت‌ آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ، معجزه الهی برای مردم ایران و جهان اسلام است




معاون  رئیس‌ دولت و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به  ارادت مردم جهان اسلام به رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با وزیر  مقررات ملی و خدمات گردشگری پاکستان ، گفت: وجود ارزشمند حضرت آیت‌الله  العظمی خامنه‌ای ، یک معجزه الهی برای مردم ایران و جهان اسلام است.
به  گزارش میراث آریا  ،«محمدشریف  ملک‌زاده» عصر امروز با بیان این مطلب در دیدار با وزیر مقررات ملی و خدمات  گردشگری پاکستان در مشهد مقدس با اشاره به بیان مکنونات قلبی و اظهار  ارادت ویژه «فردوس عاشق اعوان» به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این  نشست ، وجود ارزشمند حضرت‌ آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را یک معجزه الهی برای  مردم ایران و جهان اسلام دانست و از ابراز علاقه مردم و دولت پاکستان به  رهبری جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

ملک‌زاده با ابراز خوشحالی از ملاقات با وزیر مقررات ملی و خدمات  گردشگری پاکستان با اشاره به اشتراکات فرهنگی و دینی دو کشور اضافه کرد:  رئیس جمهور اسلامی ایران و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  هیچگونه مشکلی برای توسعه گردشگری با پاکستان قائل نیستند و به هیچ  محدودیتی در این زمینه اعتقاد نداریم.
معاون رئیس‌ دولت همچنین به موضوع لغو روادید بین ایران و پاکستان اشاره  کرد و افزود: در این خصوص هیچ محدودیتی وجود ندارد و به عنوان رئیس سازمان  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شخصا این موضوع را پی‌گیری می‌کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جاذبه‌ها و زیبایی‌های  بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران از وزیر مقررات ملی و خدمات گردشگری پاکستان و  همکاران وی برای بازدید از شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهان و شیراز  دعوت به عمل آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر