۱۳۹۱ آذر ۲۳, پنجشنبه

زندانهای سیاسی باید برای همیشه برچیده شوند




شکنجه و اذیت و آزار خانواده های زندانیان سیاسی یکی از رویه های شناخته شده در زندانهای رژیم جمهوری اسلامی است. این رویه به شدت غیر انسانی تحت حمایت خمینی از روزهای اول بنیانگذاری رژیم در زندانها توسط اوباشی تحت نام "بازجو" جریان داشته و همچنان قربانی می گیرد. در تازه ترین این شیوه کثیف و غیر انسانی که توسط ابوالفضل قدیانی عضو ارشد باند مجاهدین انقلاب اسلامی افشا شده، بازجوی زندانی سیاسی علیرضا رجایی به نام مستعار "علی اوسط" و نام واقعی "علی انواری"، بارها با همسر این زندانی تماس گرفته و با بهانه های مختلف او را احضار و تحت فشار قرار می دهد تا از همسرش طلاق بگیرد.
قدیانی در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه رژیم می نویسد: "
بارها و بارها برخوردهای کثيف برخی از بازجويان فاسد الاخلاق سپاه و وزارت اطلاعات که متاسفانه امروز حاکم بر قضات بی اراده دادگاه های سياسی نيز هستند با خانواده های مظلوم زندانيان سياسی بيان شده و حتما شما هم شنيده و مطلع شده ايد، ولی هيچ ترتيب اثری به آنها نداده ايد."
قدیانی در ادامه این نامه با اعتراض به صادق لاریجانی می نویسد: "
اگر شما و سایر مسوولین ارشد نظام کمترین غیرتی داشتید، این بازجویان کثیف با اقداماتی بسیار کمتر از این آنچنان مجازات و رسوا می‌شدند که دیگر این بی‌دینیها و اقدامات ضداخلاقی امکان بروز پیدا نمی‌کرد."
این درحالی است که سالها اعضای باند مجاهدین انقلاب اسلامی در زندانهای رژیم به همین شغل اشتغال داشته و کثیف ترین اعمال را علیه زندانیان سیاسی اعمال کرده اند. تجاوز جنسی و فشار بر خانواده های زندانیان در سالهای دهه شصت برای شکستن آنان به طور سیستماتیک اعمال می شده است. در همین سالها، دختران نوجوان و کم سن سیاسی در زندانها را به فجیع ترین شکل ممکن مورد تجاوز جنسی قرار داده و سپس اعدام می کردند و از آن بدتر، تجاوزگران این دخترکان روزهای بعد به دیدار خانواده های آنان رفته و با بازگو کردن اعمال جنایتکارانه شان خانواده ها را مورد تحقیر و آزار قرار داده اند.
این موضوع چیزی نیست که آقای قدیانی از آن بی اطلاع باشد. او و باندی که به آن وابسته است، خود از بنیانگذاران این شیوه فجیع و غیر انسانی هستند. همان روزها عدم مشروعیت اخلاقی رژیم خمینی اثبات و بر بسیاری هویدا شد. اکنون نامه قدیانی که خطاب به لاریجانی می نویسد "
برخوردهای کثيف برخی از بازجويان فاسد الاخلاق سپاه و وزارت اطلاعات... " آیا اعمال کثیف گذشته بازجویان بی شرمی که نزدیک به باند خود او بودند را به یاد نمی آورد؟ هرچند شرایط امروز با سالهای دهه شصت بسیار متفاوت است و با توجه به دسترسی به وسایل اطلاع رسانی و افشاگری به اندازه کافی، بازجویان وزارت اطلاعات رژیم دیگر نمی توانند به شیوه گذشته به اعمال خود ادامه دهند.
اعتراض قدیانی و افشای جنایات بازجویان وزارت اطلاعات کثیف آخوندی نمی تواند اندکی از بار مسوولیت اعمال گذشته باند وابسته به او را بکاهد. اما امید می رود تا با افشای گسترده و بیشتر شیوه های کثیف وزارت اطلاعات آخوندی و تحت آزار و اذیت قرار دادن خانواده ها برای فشار بر زندانیان سیاسی، چهره کثیف رژیم ولایت فقیه بیش از گذشته افشا شده تا آنها نتوانند برای مثال علیه خانواده خانم ستوده توطئه کنند یا زندانیانی همچون ژیلا بنی یعقوب و بهمن عمومی را از ملاقات یکدیگر محروم نمایند. هرچند در گذشته که چند عضو یک خانواده در زندان بودند، بازجوها برای تحت فشار قرار دادن این زندانیان در حضور آنان به عزیزانشان تجاوز جنسی میکردند تا ایشان را وادار به انجام خواسته های کثیف خود نمایند. 

ننگ این اعمال غیر انسانی برای همیشه به نام رژیم ولایت فقیه ثبت شده است. زندانهای سیاسی باید برای همیشه از کشور برچیده و بر سر شکنجه گران فاسد آن خراب شوند.
جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر