۱۳۹۱ دی ۷, پنجشنبه

کشاکش احمدی نژاد و لاریجانیها ادامه دارد




به نظر می رسد توپی که احمدی نژاد شنبه شب (دوم دی) در گفتگو با تلویزیون رژیم به زمین مجلس و قوه قضاییه انداخته، به شدت بر سراسیمگی آنان افزوده است. پس از این گفتگو، مجلس آخوندی جلسه غیر علنی تشکیل داده تا در مورد گفته های احمدی نژاد رایزنی کند. همچنین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه ادعا کرد که در نامه ای به احمدی نژاد خواستار اسامی افراد ادعایی او شده است.
آنچه احمدی نژاد در شنبه شب از تلویزیون گفت، بیشتر به یک نطق انتخاباتی با وعده های دهن پرکن شباهت داشت تا گزارش رییس جمهور یک کشور به مردم! احمدی نژاد در این شب ادعا کرد "دولت می‌تواند مرحله دوم قانون هدفمندی را اجرا کند و میزان یارانه‌های نقدی را تا پنج برابر افزایش دهد" و مجلس را مانع دولت در انجام وعده های خود اعلام کرد.
روز سه شنبه، مجلس آخوندی به ریاست علی لاریجانی در یک نشست غیر علنی سعی کرد برای مقابله با ادعاهای احمدی نژاد راهی پیدا کند. بعضی از مجلس نشینان در این جلسه حرفهایی زده اند که نشانه آشفتگی و بهم ریختگی آنها از گفته ای احمدی نژاد است. محمد رضا باهنر، نایب رییس مجلس، گفت: "اگر آنچه رییس جمهور می گوید اجرا شود، قیمت نان سنگک به ۱۵ هزار تومان می رسد و چیزی به نام تولید و کشاورزی باقی نمی ماند."
احمد توکلی نیز تلاشگرانه ادعا کرد: "اگر قرار باشد برنامه آقای احمدی نژاد اجرا شود، قیمت بنزین به لیتری ۵ هزار تومان خواهد رسید."
غلامرضا مصباحی مقدم، رییس کمیسیون برنامه و بودجه هم گفت: "فشار ناشی از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بر دولت، باعث افزایش شدید قیمت سوخت، افزایش نقدینگی و گسترش رکود و بیکاری خواهد شد."
و حرف آخر را عبدالرضا مصری زده که می گوید: "اگر هزینه های این کار برای مردم تشریح نشود، شاید مردم دچار سرگردانی شوند و مشکلات به وجود آمده قابل مهار نباشد."
در نهایت، احمد توکلی چاره کار را خزیدن به زیر عبای خامنه ای می داند و پیشنهاد می کند نمایندگان در نامه ای "او را در جریان مسایل و مشکلات موجود و مشکلات احتمالی آینده کشور و تبعات تصمیم گیریهای نادرست اقتصادی دولت قرار دهند."
احمدی نژاد که گفته بود 60 درصد پول کشور در اختیار 300 نفر است، در این شب توضیح داد که: "امسال کمی سرعت را بالا بردیم، تمام کسانی را که در بازگرداندن معوقات بانکی درشت بودند، در جدول آوردیم و از بزرگترینها شروع کردیم اما از جای دیگر تصمیماتی گرفته شد که فشار آوردند و سروصدا و داد و بیداد کردند که آنها هم پس زدند."
روز سه شنبه، محسنی اژه ای، سخنگوی صادق لاریجانی، در نامه ای به احمدی نژاد که در خبرگزاریها منتشر شده می نویسد: "ضرورت دارد دستور فرمایید در اسرع زمان ضمن ارایه اطلاعات اخیر‌الذکر، اسامی ۳۰۰ تن اعلامی از سوی حضرتعالی در اسرع زمان جهت پیگیریهای قانونی به دادستانی کل کشور منعکس گردد."
روز چهارشنبه، محمود احمدی نژاد در پاسخ به خبرنگاران گفت که نامه ای از محسنی اژه ای دریافت نکرده است.
و اینگونه همه تلاش قوه قضاییه و مجلس آخوندی برای زمین گیر کردن احمدی نژاد به باد رفته و او با وعده های بزرگ و فریبکارانه به مردم، این دو قوه را مقصر همه گرفتاریهای کشور اعلام میکند.
در حکومت دروغگویان و بی شرمان، احمدی نژاد از همان جنسی است که دیگران هستند. در این درگیری بین قوای رژیم آنچه بیش از همه چشمگیرتر است، بی شرمی و حیایی ای است که در نظام ولایت فقیه نهادینه شده و دیگر کسی پروای بر ملا شدن دروغها و کثافت کاریهایش را ندارد.جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر