۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه

افشاگری نماینده مجلس: جوان ۲۷ ساله در ستاد مدیریت سوخت صاحب ثروت میلیاردی شده است



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به این که حساب های بانکی ستاد سوخت و مدیریت حمل و نقل خلاف ضوابط قانونی در بانک های خصوصی است، گفت: نحوه هزینه کرد ارز و اعتبارات در ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل ابهامات زیادی دارد و به نظر می رسد آمارهای غلط با انگیزه های سیاسی به نمایندگان ارائه شده بنابراین باید تحقیق و تفحص صورت گیرد تا موارد مختلف ابهام روشن شده و شفاف شود چرا یک جوان ۲۷ ساله در ستاد مدیریت سوخت صاحب ثروت میلیاردی شده است؟

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه۶ دی ماه) مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور گفت:... قصد نداشته و نداریم از موضع سیاسی به این مسئله وارد شدیم، همچنین هدف سیاسی کاری و یا ورود به حیطه شخصی که قصد کاندید شدن برای ریاست جمهوری دارند نیست، بلکه هدف ما در راستای حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است و فقط می خواهیم ابعاد تاریک موضوع روشن شود.
...
قاضی پور با انتقاد از آمارهای دروغ و غلط تصریح کرد:

تعداد کارت های صادر شده در حوزه حمل و نقل مجموعاً ۲۱ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۸۴۲ قطعه ذکر شده که ۱۳ میلیون آن کارت سوخت بنزینی است و ۷۰۰ هزار مربوط به گاز سوخت و حدود ۸ میلیون مربوط به موتور سیکلت است در صورتی که جمع این ها ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار شده و نیم میلیون کارت سوخت کم شده است.

وی ادامه داد: این آمار کذب آیا براساس غفلت بوده و یا از اهداف سیاسی نشأت گرفته است که این امر ضرورت تحقیق و تفحص را نشان می دهد.
...
وی افزود: طبق ابلاغیه معاون وقت ریاست جمهوری، آقای پرویز داودی قرار بر این شد برای ستاد سوخت حساب بانکی قانونی افتتاح شود و تمامی گردش مالی این ستاد طبق ضوابط قانونی صورت یگرد امروز می خواهیم بدانیم چرا دستور اجرا نشده و حساب های ستاد در بانک های خصوصی است؟ چرا جوان ۲۷ ساله از این ستاد صاحب ثروت میلیاردی شده است.

قاضی پور با انتقاد از ابهامات در هزینه کرد اعتبارات ستاد، گفت: میزان سرمایه برخی مسئولان ستاد پیش از انتصاب چه میزان بوده است؟ رابط افراد در وزارت صنعت، معدن و تجارت چه کسی است؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: باید به این تحقیق و تفحص خادمین تسویق، خائنین به قوه قضائیه معرفی، نقص قوانین روشن و عدالت اجرایی شود.،/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر