۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

تکذیب ادعای دولت درباره درخواست مجوز راهپیمایی روز کارگر به همراه سند

خبرگزاری هرانا - در واکنش به ادعای مسئولان دولتی مبنی بر اینکه درخواست مجوزی برای راهپیمایی روز جهانی کارگر به وزارت کشور نرسیده، تصویر درخواست مجوز خانه کارگر منتشر شد.
به گزارش ایلنا، در این سند که به امضای دبیرکل خانه کارگر رسیده و تاریخ ۲۱ فروردین را بالای خود دارد، خطاب به مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور آمده است: "احتراما ضمن تبریک سال نو، بدینوسیله درخواست ستاد هفته کارگر جهت انجام راهپیمایی روز کارگر در روز دوشنبه ۹۱/۲/۱۱ در حمایت از فرمایشات اخیر و پیام نوروزی مقام معظم رهبری در یکی از خیابان‌های اصلی تهران اعلام می‌گردد. لذا خواهشمند است دستور بررسی و مساعدت صادر فرمایید. "

این در حالی است که هفته قبل وزیر کشور از درخواست مجوز برای این راهپیمایی ابراز بی‌اطلاعی کرده بود و دیروز هم مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرده بود که هیچ درخواستی در این باره به کمیسیون ماده ده احزاب ارسال نشده است.

اکنون انتشار سند زیر نشان می‌دهد که دولت برای فرار از روبه‌رو شدن با اعتراضات گسترده کارگری در روز کارگر، به روال سابق خود در دروغگویی روی آورده و به انکار وجود درخواستی که از سه هفته قبل برای وزارت کشور ارسال شده بود، پرداخته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر