۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

تلاش مخالفان باندی احمدی نژاد برای افزایش درگیری میان خامنه ای و احمدی نژاد





سایت حکومتی جوان آنلاین  وابسته به سپاه پاسداران: انتخابات مجلس نهم پرشور خواهد بود و مردم انگیزه بیشتری دارند تا افرادی بهتر از نمایندگان فعلی برای مجلس انتخاب کنند.


اگر بی اعتمادی از سوی دولت برای مردم حاصل شد با بصیرت حل شدنی است و مردم جامعه به دنبال شاخص هایی هستند که در مجلس و دولت موجود از سوی برخی از نمایندگان به طور کامل ندیدند، ولی این انقلاب آدم تربیت کرده و افرادی هستند که دارای شاخص های مثبت و خوبی باشند و قطعا افراد بهتری به مجلس راه می یابند. مجلس نهم به دلیل داشتن تریبون می تواند نقش مؤثری در تبیین بیداری اسلامی داشته باشد. قوانینی که ورود ما را به جهان سیاسی بسته است می تواند با بررسی قوانین موانع را باز و نطق های پیش از دستور نمایندگان و رئیس مجلس در بحث بیداری اسلامی راهگشا باشد و این مطمئناً در آینده اتفاق خواهد افتاد. البته همانطور که عرض کردم جریان انحرافی به دنبال این است که مجلس خوبی تشکیل نشود ومجلس ضعیف وانعطاف پذیری تشکیل شود.


جریان انحرافی به دنبال این نیست که مجلس شکل  گیرد، بلکه به دنبال تضعیف مجلس شورای اسلامی است.


البته دولت کنونی انتخابات خوبی را برای مجلس نهم برگزار می کند و این به نفع نظام و مردم قطعاً خواهد بود. رئیس جمهور وجود لیدر جریان انحرافی را مخالفت از مقام معظم رهبری نمی داند، او فکر می کند دیگران اشتباه می کنند، احمدی نژاد فکر می کند این فرد پیرو رهبری است.


احمدی نژاد در این فکر است که رهبری در برخی از امور تقیه روا می دارند، این نظر رئیس جمهور است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر