۱۳۹۰ آذر ۲, چهارشنبه

بزودی احمدی‌نژاد را چشم‌بسته به بازداشتگاه می‌‌آوریم






سایت اصلاح طلب حکومتی  دیگربان: دو وبلاگ‌نویس محافظه‌کار، نیرو‌های دادستانی «مهاجم» به موسسه ایران را «اراذل و اوباش» خوانده و نوشته‌اند بازداشتی‌های این موسسه با «بد‌ترین فحاشی» در بازداشتگاه مواجه شده‌اند.


 روز گذشته (دوشنبه ۳۰ آبان) در جریان دستگیری نافرجام علی‌اکبر جوانفکر٬ مشاور احمدی‌نژاد در موسسه ایران میان نیرو‌های دادستانی و کارکنان این موسسه درگیری‌هایی رخ داد که منجر به بازداشت دست‌کم ۴۰ نفر شد.


 حسن روزی‌طلب٬ خبرنگار سابق روزنامه ایران در واکنش به این درگیری‌های خشونت‌بار در وبلاگ خود نوشته این «حمله یادآور حمله اراذل و اوباش به روزنامه‌ها در دوران مصدق است.»
 آقای روزی‌طلب «حمله» نیرو‌های دادستانی به موسسه ایران و شلیک گاز اشک‌آور را همانند «فاجعه کوی دانشگاه تهران» دانسته است.


 وی نوشته که نیرو‌های دادستانی با پرتاب گاز اشک‌آور در ساختمان روزنامه ایران اقدام به ضرب و جرح و فحاشی به پسران و دختران شاغل در این موسسه کردند.


 وبلاگ «گزارش اقلیت» نیز در گزارشی از حوادث روز گذشته موسسه ایران نوشته که ۳۹ تن از بازداشت‌شدگان این موسسه از «نیروهای حزب‌اللهی فعال در درگیری‌های فتنه ۸۸ بوده‌اند.»
 این وبلاگ در ادامه افزوده در بازداشتگاه «بد‌ترین فحاشی‌ها» به بازداشت‌شدگان و محمود احمدی‌نژاد شده، به طوری که یکی از ماموران همه این کارکنان را «نوچه‌های» مشایی و بقایی نامیده است.


 وبلاگ «گزارش اقلیت» در ادامه گزارش خود نوشته که ماموران در بازداشتگاه خطاب به این کارکنان گفته‌اند «به زودی محمود احمدی‌نژاد را با چشمان بسته به بازداشتگاه مذکور خواهند آورد.»
 این برای نخستین‌بار است که وبلاگ‌های محافظه‌کار به صراحت تائید می‌کنند در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی٬ با متهمان به بد‌ترین شکل ممکن برخورد می‌شود.


 پیش‌تر در جریان ناآرامی‌های سال ۱۳۸۸ بسیاری از بازداشت‌شدگان از برخورد‌های زننده و فحاشی ماموران با آن‌ها در بازداشت‌گاه‌ها خبر داده بودند که رسانه‌هایی همچون ایران این گزارش‌ها را تکذیب می‌کردند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر