۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

ويژه نامه "روزنامه ایران" در مورد حمله نیروهای قوه قضائیه به دفتر روزنامه که چاپ شد ولی پخش نشد + عکس




 حادثه روز دوشنبه روزنامه ایران زوایای پنهان و پیدای زیادی دارد. از دستورهای شفاهی گرفته تا حمله یگان ویژه. از گروگان گیری با قلم و کاغذ چند روزنامه نگار تا تهدید با اسلحه گرم مامورین. اما این ها همه ظاهر ماجرا بود .
رمز اصلی این ماجرا را باید در جایی خارج از مجموعه روزنامه ایران و این ظواهرجستجو کرد، آنجایی که دستهای آلوده در اختلاس سه هزار میلیاردی اخیر،قرار بود در ویژه نامه ای که توسط دوستان روزنامه تدارک دیده شده بود معرفی شوند.
آری عنوان دستهای آلوده، نام ویژه نامه ای بود که در روز دوشنبه در روزنامه ایران منتشر شد و به بررسی علل و عوامل اختلاس سه هزار میلیاردی می پرداخت. برخی از متهمان اصلی پرونده خوب می دانستند که با انتشار این ویژه نامه دیگر نمی توانند انگشت اتهام را به سمت دولت دهم نشانه روند، دولتی که بارها پاک بودن و سلامت اقتصادی خود را به دیگران نشان داده است. هرچند این ویژه نامه منتشر شد، اما هیچگاه به دست مخاطبین خود نمی رسد، چرا که عوامل محترم ... در اقدامی عجیب تمام نسخه های این ویژه نامه را در چاپخانه ضبط کردند و تعدادی از پرسنل چاپخانه را نیز بازداشت کردند.
صادرکنندگان دستور حمله به روزنامه ایران به صورت شفاهی چه نسبتی با گردانندگان پرونده اخیر دارند؟ بدیهی است که آنان در پازل اصلی خود هرگز توان شنیدن صدای مخالف را ندارند و آگاهانه فردای حمله با تیتر های مژده مژده خود افکار عمومی را مهیا شنیدن نام متهمان خیالی پرونده مفاسد می کنند......
اگر نبود مصالح ملی و دینی ، از افشای نام تک تک افراد حمله کننده به روزنامه ایران ابایی نداشتیم، اما چه کنیم که گفتن و نوشتن در شرایط حساس کنونی که سایه جنگ بر سر کشور گسترده شده است، کاری خطیر و شاید بازی در زمین دشمن قلمداد شود.
اما می نویسیم تا در تاریخ بماند که دلیل حمله به روزنامه ایران نه گفتگوی جوانفکر با روزنامه اعتماد بود و نه کنفرانس مطبوعاتی او. حمله به روزنامه ایران و ریختن خون برادران ما، تاوان سیاسی کاری مسئولینی است که تمام تلاش خود را می کنند تا چهره دولت دهم را نزد افکار عمومی مخدوش سازند. افرادی که از محبوبیت احمدی نژاد بیم دارند و می دانند که دورانشان به سر آمده است.
متاسفانه رفتار برخی از مسوولین با دولت دهم، برخوردهای سیاسی است. آنجایی که جریان موهن انحرافی را غرق در مفاسد اقتصادی می داند و از جن بازی گرفته تا رمالی، از مفاسد اخلاقی گرفته تا مفاسد اقتصادی را بدون هیچ دلیل و سندی به اعضای دولت نسبت می دهند. هرچند بازیگران این صحنه نیز مهره های هستند که در کلیت بازی هاشمی و امثال او قرار دارند، اما به این افراد توصیه می کنیم که آخرت خود را به دنیای هاشمی نفروشند و صادقانه به اشتباهات خود اعتراف کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر