۱۳۹۰ آذر ۲, چهارشنبه

جنگ احمدی نژاد_اژه ای، یک_صفر به سود احمدی نژاد






سرانجام صدای طَبلهای جنگ در خیابان خرمشهر در تهران و در دفتر روزنامه ایران، ارگان دولت به گوش رسید. جنگ بین احمدی نژاد و اژه ای در روز دوشنبه 30 آبان توجه رسانه های داخلی و خارجی را به خود جلب کرد. لشگریان اژه ای با ساز و دهل به منظور دستگیری یکی از مهره های «استکبار جهانی» که اتفاقاً از نزدیکان دولت احمدی نژاد است  با باطوم، گاز فلفل و گاز اشگ آور به دفتر اُرگان دولت حمله کردند تا علی اکبر جوانفکر را دستگیر کنند.
مصاحبه جنجالی علی‌اکبر جوانفکر، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و سرپرست روزنامه دولتی ایران با روزنامه اعتماد فرصت مناسبی برای دار و دسته غلامحسین محسنی اژه ای فراهم کرد تا از گماشته یاغی شده ولی فقیه انتقام بگیرند. دستگیری یکی ار مُهره های نزدیک باند احمدی نژاد می توانست یک ضربه کاری به وی وارد کند. اما دار و دسته پاسدار احمدی نژاد در مقابل این تعرض با شعار حیدر_حیدر مقاومت کردند.
عباس جعفری دولت آبادی، بیدادستان رژیم در تهران به نیابت از طرف اژه ای در روز سه شنبه اول آذر تائید می کند که نیروهایش به قصد دستگیری جوانفکر وارد دفتر روزنامه دولت شده که با مقاومت جوانفکر و اطرافیانش روبرو می شوند. گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که ماموران دادستانی در حالی که از جانب اراذل و اوباش لباس شخصی حمایت می شدند، مدیر عامل خبرگزاری دولت را  از اتاق کارش بیرون آورده و در حالی که وی را روی زمین انداخته بودند، با زور به او  دستبند می زنند.
احمدی نژاد که از ابتدا در جریان این ماجرا قرار گرفته بود با تلفن ماموران را تهدید می کند که دست از بازداشت مشاور مصبوعاتی اش بردارند. تهدید احمدی نژاد و «رایزنیهای مقامات ارشد» حکومت منجر به آتش بس موقت می شود.
انتشار روزنامه ایران، ارگان دولت، در روز سه شنبه اول آذر بدون تیتر اول نشان می دهد که جنگ مَغلوبه نشده و فقط در روند اول صفر_یک به سود احمدی نژاد به آتش بس موقت منجر شده است. در یکی از مطالب همین شماره روزنامه اُرگان دولت نوشته شده «روزنامه ايران هميشه خود را فدايي ولايت و نظام دانسته و اکنون زخمهاي خود را پنهان مي کند تا نامحرمان از اقدامات دوستان ابله شادمان نشوند. دوستاني که بعضاً قدم در پاي نهروانيان ميگذارند. آنان که در روزنامه خود فرمان آتش صادر مي کنند، بي خبر از آن که اين آتش ميتواند روزي دامان آنان را بگيرد.»
ادعای نویسنده این مطلب در مورد پنهان کردن زخمها از دید نامَحرمان در حالی که همه رسانه ها فیلم و گزارش از این جنگ منتشر کردند، بیشتر به شوخی آخوندیست. برای ما نامَحرمان خیلی چیزها از پرده برون افتاده است و البته حرف جوانفکر هم در لحظه آتش بس گویای همین امر است. وقتی دستبند از دستان
 جوانفکر باز شد او به نیابت از احمدی نژاد اعلام کرد که «محسنی‌اژه‌ای باید از کار برکنار شود».
  زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر