۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

فعال کارگری زندانی اعتصاب غذای خود را آغاز کرد






به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهرن و وحومه، رضا شهابي، فعال کارگری و عضو هيأت‌  مديره‌  سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعتصاب غذای خود را از روز گذشته آغاز کرده است.


 رضا شهابی که از ۲۲ خرداد ۸۹ در بازداشت موقت و در شرايط بلاتکليف به سر مي‌برد، پيشتر و در آخرين تماس تلفنی که با خانوادهٔ خود داشت، اعلام کرده بود که ديگر توان تحمل اين شرايط را ندارد و از ابتدای آذرماه دست به اعتصاب غذا خواهد زد.


 اين کارگر زندانی اعتصاب غذای خود را در شرايطی آغاز کرده است که وضعيت جسماني‌اش بسيار وخيم است تا جايی که بنابر گفتهٔ پزشکان غضروف بين تعدادی از مهره‌های ستون فقرات‌اش از بين رفته و به دليل فشار مهره‌ها روی اعصاب نخاعي، احتمال از کار افتادن دست و پای چپ او وجود دارد؛ هم‌چنين رضا شهابی از درد شديد در ناحيهٔ گردن، کمر و دست رنج مي‌برد و قلب و کليه‌اش وضعيت خوبی ندارد.


 اين گزارش می افزايد: با توجه به شرايط فوق‌الذکر، اعتصاب غذا مي‌تواند تأثيرات بسيار مخرب و غيرقابل بازگشتی بر سلامتی او بگذارد.


 بنابریک گزارش دیگر،  امين، پسر خردسال اين فعال سنديکايي، از شدت فشار عصبی به بيمارستان منتقل شده و همسر رضا شهابی نيز، با گرفتاری های مالی موجود، همچنان پيگيری هايش بی نتيجه مانده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر