۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

خواننده موسیقی پاپ حق اجرای برنامه ندارد






خبرگزاری حکومتی ایلنا: فرمان فتحعلیان، خواننده ایرانی می گوید که در اواخر تابستان به او اعلام کرده اند که نمی تواند فعالیت صحنه ای داشته باشد و صدایش از هیج رسانه ای پخش نمی شود.



آقای فتحعلیان در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا گفته است: "اگر حکم ممنوع الکار بودن من لغو نشود، مجبور هستم بروم و در آژانس مسافرتی کار کنم چرا که کار دیگری بلد نیستم."


  این خواننده موسیقی پاپ در پاسخ به این پرسش که آیا محدودیت ها علیه او به دلیل ظاهرش که شبیه دراویش است اعمال می شود یا خیر؟ گفت: "معلوم نیست. شاید هم اینگونه باشد. آنچه مهم است اینکه من درویش نیستم، اما شخصیت حضرت علی را از نظر شخصی دوست دارم."


آقای فتحعلیان گفت که این ماجرا را از حراست وزارت فرهنگ و ارشاد و همچنین مدیران فرهنگی پیگیری کرده است اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر