۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

معلم زندانی زیرشکنجه






خبر انتقال ناگهانی علی پورسلیمان، معلم زندانی و فعال صنفی معلمان، از بند ۳۵۰ به بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات، مادر این زندانی سیاسی را دچار شوک عصبی و روانه بیمارستان کرد.


  سایت اصلاح طلب حکومتی کلمه نوشت: وقتی چند روز قبل مادر این فعال صنفی و مدنی مثل هر هفته صبح روز دوشنبه برای ملاقات با فرزندش به زندان اوین رفت، مسئولان سالن ملاقات اعلام کردند که وی به بند ۲۰۹ منتقل شده است. شنیدن این خبر و به یاد آوردن روزهایی که این معلم زندانی توسط بازجوها تحت فشار و شکنجه قرار گرفته، مادر این زندانی سیاسی را راهی بیمارستان کرد.


علی پورسلیمان پنج روز بعد از نقل و انتقالش، به دلایلی کاملا نامشخص دوباره از بند ۲۰۹ به بند ۳۵۰ بازگردانده شد. اما اطلاع از وضعیت جسمانی مادرش، وی را به شدت نگران کرده است.


  علی پورسلیمان که سرپرستی از پدر و مادرش را نیز به عهده دارد، این روزها به شدت نگران حال آنهاست، چرا که در مدت بازداشتش والدین او بارها دچار حمله عصبی و راهی بیمارستان شده اند.


این عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران در تاریخ یازدهم خرداد سال جاری بازداشت شد. او در هنگام بازداشت چنان مورد ضرب و شتم نیروهای امنیتی قرار گرفت که از ناحیه سر و ستون فقرات دچار آسیب های جدی شد، تا جایی که بلافاصله بعد از بازداشت به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل و سپس از آنجا راهی بند دو الف متعلق به سپاه پاسداران شد. وی بعد از بازجویی به بند عمومی منتقل شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر