۱۳۹۰ آبان ۳۰, دوشنبه

حمله با گاز اشک آور به روزنامه ايران برای دستگیری مشاور احمدی نژاد






خبرگزاری حکومتی ایسنا : در حالي‌ كه پس از نشست خبري سرپرست روزنامه ايران اخباري مبني بر بازداشت «علي‌اكبر جوانفكر» منتشر شد، اما مشاور مطبوعاتي احمدی نژاد تاكيد كرد كه علي‌رغم حضور نيروهاي دادستاني بازداشت نشده است.



علي‌اكبر جوانفكر كه تلفني از دفتر روزنامه ايران با خبرنگار ایسنا گفت‌وگو مي‌كرد، در اين‌باره اظهار كرد: متاسفانه دوستاني از دادستاني به دفتر روزنامه ايران مراجعه كردند و به رغم اين‌كه آن‌ها را دعوت به آرامش و صبر كردم تا اقدامات لازم در سطح بالا صورت بگيرد، ولي آن‌ها حاضر به همكاري نشدند.



وي با بيان اين‌كه «من آماده بودم كه به دادستاني بروم» گفت : با اقدامات اين افراد، همكارانم در روزنامه ايران به شدت برآشفتند و نيروهاي دادستاني در ساختمان گاز اشك‌آور انداختند و سعي در وارد شدن كردند، تعدادي از خبرنگاران روزنامه ايران را بازداشت كردند و با خود بردند و يكي از همكاران من را با شوك الكترونيكي زدند و اكنون وضعيت خوبي ندارد.



وي با بيان اين‌كه «آقاي رييس‌جمهور نيز تلاش مي‌كردند كه اين مساله به خوبي حل شود» گفت: ولي آن‌ها مي‌گفتند ما كاري به رييس قوه قضاييه و همچنين رييس‌جمهور نداريم، ما دستور داريم.



مشاور مطبوعاتي احمدی نژاد ‌گفت: همكاران من در روزنامه ايران به شدت ترسيدند، تعدادي از آن‌ها آسيب ديدند و من انتظار دارم با ورود رييس قوه قضاييه با افراد خاطي برخورد شود؛ چراكه اين اقدام براي استحكام نظام ضرورت دارد.



وي گفت: آن‌ها ملاحظه شرايط مرا نكردند، من نماينده دولت و مشاور رييس‌جمهور هستم و دولت يعني نماينده مردم. آن‌ها بايد پاسخگوي اين رفتار خود باشند. مرا هر گاه به دادگاه احضار كرده‌اند براي ارائه توضيحات رفته‌ام و اگر اين‌بار نيز مرا مي‌خواندند اين كار را انجام مي‌دادم و احتياجي به اين اقدامات نبود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر