۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

اعتراف به فرمایشی بودن انتخابات؛"دو لیست بدهیم که مردم تحریک شوند"






سایت اصلاح طلب حکومتی ندای سبز امید: روح الله حسینیان از محافظه کاران حامی خامنه ای و عضو شاخص  جبهه پایداری می گوید، در صورتی که اصلاح طلبان وارد انتخابات نشوند، اصولگرایان مجبور به ایجاد رقابت داخلی هستند و به همین دلیل است که جبهه پایداری اقدام به انتشار لیست جداگانه خواهد کرد.


  جبهه پایداری که از اصولگرایان تندرو حامی خامنه ای تشکیل شده و با محوریت محمد تقی مصباح یزدی فعالیت می کند، با اصولگرایان سنتی به مرزبندی پرداخته است. مدیریت اصولگرایان سنتی بر عهده مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان گذاشته شده و این دو جناح همزمان با هواداران محمود احمدی نژاد نیز در حال رقابت هستند.


  با این حال اصلاح طلبان پس از سرکوب اعتراضات مردمی به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به احتمال زیاد در انتخابات پیش رو شرکت نخواهند کرد.


  روح الله حسینیان، رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، با اشاره به فعالیت‌های جبهه پایداری برای انتخابات پیش رو گفت که تصمیم‌گیری این جبهه برای نحوه‌ی لیست‌دهی در انتخابات به چگونگی ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات بستگی دارد.


  به گزارش ایسنا، رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفته است، اگر اصلاح‌طلبان به انتخابات ورود نکنند قطعا باید رقابتی ایجاد شود و نمی‌شود گروهی لیست بدهند و از همه‌ی مردم بخواهیم به آن لیست واحد رای دهند؛ قطعا باید نوعی رقابت باشد تا تحریک و تشویق بیشتری اتفاق بیفتد و دست مردم هم در انتخاب صالح و اصلح بازتر شود تا مردم تصمیم‌گیری و انتخاب بهتری داشته باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر