۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

خامنه ای انتخابات مجلس هشتُم را چگونه "مُهندسی" کرد؟




زمان کوتاهی پس از کشیده شدن پرده نمایش انتخابات مجلس نُهُم مُلاها، جُزییات تازه و بیشتری از چگونگی روی صحنه بردن خیمه شب بازی انتخابات مجلس قبلی و تقسیم کُرسیهای آن فاش گردیده است. آنچه که بر مکانیزم "مُهندسی انتخابات" به شیوه آیت الله خامنه ای و همدستانش پرتو افکنده، کشمکشهای همراه با پرده دری در جریان یا پیرامون دادگاه کُلاهبرداری میلیاردی "بیمه ایران" است.
روزنامه دولت (ایران) روز شنبه در نوشته ای که درونمایه آن نشان می دهد به نوشته یا سفارش آقای مُحمدرضا رحیمی نگارش شده، به صراحت از صرف منابع مالی به دست آمده از راه تبهکاری اقتصادی به منظور "مُهندسی" انتخابات مجلس هشتُم و چینش نمایندگان آن سُخن رانده است.
نوشته مزبور در حالی که تلاش می کند اتهاماتی که مُتوجه شخص آقای رحیمی گردیده را بی اثر کند، بر سازمان یافته بودن استفاده از تبهکاری اقتصادی در باند ولی فقیه جهت مصارف سیاسی تاکید می کند. نویسنده فاش ساخته که آقای مُحمدرضا باهُنر، یکی از پایوران ارشد این باند، به طور مُستقیم در جریان دریافت پولهای کثیف بوده و از این منبع "به جُز تعداد معدودی، همه ی نامزدهای اُصولگرا استفاده کرده اند".
پیشتر نیز فردی که منابع حُکومت از او به نام "ج.ا" یا "جابر ابدالی" یاد می کنند و چنین برمی آید که از افراد کلیدی و پُر نُفوذ در این رُسوایی باشد، در دفاع از خود در دادگاه توضیح داده بود: "من خواسته‌‌ام به کسانی که در خط ولایت هستند، کُمک کنم. این امر مربوط به انتخابات قبلی مجلس است. بقیه حرفها هم دروغ است. من برای رضای خدا و اینکه یک عده بچه بسیجی و ولایت‌مدار بتوانند در انتخابات مجلس پیروز شوند، به آنها کمک کردم."
افشاگری فراکسیون نظامی – امنیتی دولت یکبار بیشتر روشن می کند که تبهکاری سازمان یافته اقتصادی در رژیم ولایت فقیه دارای مبنا و خواست سیاسی است و حُکومت نه تنها آن را پُشتیبانی و حفاظت می کند، بلکه به گونه گُسترده نیز به خدمت می گیرد.
همچنین، نوشته مورد اشاره، علت عدم پیگرد آقای مُحمدرضا رحیمی، مُعاون اول رییس جمهور منصوب "رهبر" را نیز بیان کرده است.نام بُردن از آقای باهُنر، یک پادوی سرشناس بیت ولایت، "اشارتی" ست که "عاقلان" در جمع رُقبا را از انتهای کار پرهیز می دهد. نه او و نه آقای رحیمی حلقه اول این زنجیره نیستند. این نُکته را هم طرفهای درگیر می دانند و هم "مُهندس" علی خامنه ای و دستگاه قضایی زیر دستش!منصور امان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر