۱۳۹۱ خرداد ۲۴, چهارشنبه

کش اختلاس و ترکش آن



برخلاف توصیه خامنه ای، رهبر و ولی فقیه رژیم جمهوری اسلامی درمورد عاقبت "کش" دادن موضوع اختلاسهای میلیاردی، به ظاهر این روزها نه تنها ماجرا بیش از اندازه کش داده می شود، بلکه می رود تا ترکش آن به بسیاری از دانه درشتهای رژیم اصابت کند.
پرونده اختلاسهای میلیاردی در قوه قضاییه به سردستگی آخوند لاریجانی تبدیل به گردابی شده است که هر روز یکی از دانه درشتهای رژیم را می بلعد. روز دوشنبه 22 خرداد در جریان دادگاه پرونده اختلاس در بیمه و استانداری تهران که به "حلقه فاطمی" معروف است، نه تنها پای رحیمی، معاون اول احمدی نژاد به میان آمد، بلکه مشخص شد، مرتضا تمدن و کامران دانشجو، دو استاندار قبلی و فعلی تهران نیز از جمله رشوه بگیران هستند. هرچند در گذشته خامنه ای به قوه قضاییه توصیه کرده بود که از پیگیری پرونده رحیمی خودداری کرده و آن را مختومه اعلام کند، اما در دادگاه روز دوشنبه، متهم اول پرونده در پاسخ قاضی در مورد مبلغ رشوه به جابر ابدالی، رابط رحیمی گفت: "
بیش از ۱۲ میلیارد تومان از طریق چک، ۲ میلیارد تومان نقد و یک ماشین لندکروز به نام مرتضی تمدن، استاندار تهران از من گرفت و همچنین یک خانه ۵ میلیارد تومانی در ولنجک نیز از من گرفت."او همچنین ادعا کرد که مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به حساب شخصی رحیمی، رییس سابق دیوان محاسبات و معاون اول فعلی احمدی نژاد واریز کرده است و توضیح داد که ابدالی برای جلب اعتماد او، یک بار همراه با پسر احمدی نژاد به ملاقاتش رفته است.
با این حساب مشخص می شود که برخلاف توصیه های خامنه ای، نه تنها پرونده رحیمی مختومه نشده، بلکه با سند و مدرک این بار او را به میانه میدان می کشند تا مشخص شود که در درگیری باندهای رژیم، کلاه خامنه ای بی پشم تر از آن است که به عاقبت کش دادن موضوع کسی توجهی کند.
از این بدتر آن جایی است که مرتضا تمدن، استاندار کنونی تهران و کامران دانشجو، استاندار سابق و وزیر فعلی آموزش عالی، نیز دست شان رو می شود تا ترکش این پرونده با وسعت بیشتری دایره خودیها را پوشش دهد.
هرچند احمدی نژاد در سخنرانی خود در کرمانشاه سعی کرد با فرار به جلو و انکار دزدیهای اطرافیانش خود را قربانی تبانی پشت پرده نشان دهد و گفت: "
به خاطر رقابتهای پست، مسابقه تهمت و دروغ راه انداخته اند. يک جوری می گويند ۲۰ ميليارد تومان در بانک، فلان شد. آن يکی می گويد ۲۰ ميليارد تومان؟ آقا ۱۰۰ ميليارد تومان! کنتور که ندارد. کسی هم نيست که گوش وی را بگيرد که مرد حسابی اين حرفی که زدی را بيا اثبات کن. آزاد است."و باز همچون گذشته به قوه قضاییه می گوید: "زدن ما و فحش دادن به ما که هنر نيست. اگر راست می گويند بروند ... اگر جرات دارند بروند آنجايی که ..."هرچند منابع داخلی جرات نوشتن آدرسهای احمدی نژاد را ندارند و با چند نقطه آنرا خالی می گذارند، اما کیست که نداند که منظور از نقطه چینها، بیت رهبر و ولی فقیه رژیم است.
اما واقعیت این است که از سر تا پای رژیم و از بیت رهبر تا پادوهای دست چندم او در پایگاه بسیج فلان منطقه، همه درگیر دزدی و چاپیدن و اختلاس هستند. برگزیده های رهبر برای یکدست سازی رژیمش، یکی پس از دیگری دزد، قاچاقچی و رشوه گیر از آب درمی آیند. این آبروی دستگاه گزینش او برای انتخاب افراد "با بصیرت" است که شُر شُر می رود.
تلاش احمدی نژاد برای بی گناه نشان دادن خود محلی از اعراب ندارد و این کلیت رژیم دزدان و چپاولگران است که گوشه ای از فساد نهادینه شده در آن، در دادگاهی خودی رونمایی شده است؛ فسادی که حاصل رژیم ولایت فقیهی علی خامنه ای و باندهای دزد و جنایتکار آن است.
 جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر