۱۳۹۱ تیر ۳, شنبه

ممانعت از انتقال جعفر اقدامی به بیمارستان


خبرگزاری هرانا - با وجود تکمیل مدارک پزشکی و قضایی، مسئولین زندان از انتقال جعفر اقدامی زندانی سیاسی محبوس در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر به بیمارستان امتناع کردند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جعفر اقدامی زندانی سیاسی محبوس در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج که از یک سندرم عصبی نادر رنج می‌برد و تا مرحله فلج کامل پیش رفته است، با وجودی که موفق به کسب تمام مدارک لازم شده بود، با ممانعت مسئولین اعزام زندان جهت اعزام به بیمارستان رو برو شد.
بهانه مسئولین شعبه اعزام زندان رجایی شهر نداشتن نیروی کافی و احتمال بستری شدن جعفر اقدامی در بیمارستان عنوان شده است.
گفتنی‌‍ست، قرار بود یکشنبه هفته گذشته ۲۸ خرداد ماه جعفر اقدامی جهت انجام آزمایشات و درمان به بیمارستان رسول اکرم تهران اعزام شود که با مخالفت مسئولین اعزام روبرو شد. با وجود بیماری سخت جسمی و درد طاقت فرسا، مسئولین زندان اعلام کرده‌اند تا تاریخ ۱۱ تیرماه امکان اعزام جعفر اقدامی به بیمارستان وجود ندارد.
لازم به یاد آوریست، وضعیت جسمی جعفر اقدامی بقدری وخیم است که در اکثر مواقع قادر به راه رفتن و انجام کارهای شخصی خویش نیز نمی‌باشد.
جعفر اقدامی که دومین محکومیت سیاسی خویش را سپری می‌کند به جرم شرکت در مراسم سالگرد اعدامهای دهه ۶۰ در گورستان خاوران و خواندن شعری به یاد قربانیان آن دهه ابتدا به ۵ سال حبس و پس از تجدید نظر خواهی در اقدامی نامتعارف به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر