۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

اعلام آمادگی سپاه برای سرکوب و گسترش تروریسم






این روزها سرکردگان سپاه دُن کیشوت وار بر طبل توخالی می کوبند. مانور برگزار می کنند، قدرت تروریستی خود را به رُخ جهان می کشند و با هیاهو در مورد مقابله «نرم و سخت» با جنگ، ترس خود را پنهان می کنند.
محسن کاظمينی سَرکَرده سپاه ويژه پايتخت از برگزاری « مانورهای بزرگ» با عنوان «لُبيک يا خامنه‌ای » که قرار است «قدرت نرم سپاه را به نمايش بگذارد» خبر می دهد. از هم اکنون این سَرکَرده سپاه مژده می دهد که با انجام این مانور «يک اتفاق بزرگی در تهران خواهد افتاد که  وضع ظاهری شهر تغيير کند». او البته پنهان نمی کند که هدف اصلی این مانور که قرار است در شهریور امسال برگزار شود برخورد با «چهار تهدید عمده در تهران» و «مقابله با اغتشاشات و آشوبگران» است.(روزنامه رسالت، دوشنبه 5 تیر)
روزنامه کیهان هم در شماره روز دوشنبه 5 تیر نظر یکی از سَرکَردگان سپاه در فرصتهای منطقه ای را پوشش داده است. اميرعلی حاجی زاده،  سرکرده نيروی هوا فضای سپاه فراوانی پايگاههای قدرتهای فرامنطقه ای در همسايگی ايران را فرصت دانسته و می گوید:«وجود اين پايگاهها در ابتدا تهديد محسوب می شد، اما امروز ما نه تنها وجود آنها را تهديد نمی دانيم بلکه به اين پايگاهها به مثابه فرصت نگاه می کنيم».
سخنان سَرکَرده کل سپاه پاسداران به خاطر آن که به طور شفاف توان تروریستی رژیم را به رُخ جهانیان می کِشَد قابل توجه است. به گزارش روز دوشنبه 5 تیر خبرگزاری حکومتی مهر، پاسدار جعفری به مناسبت هفته پاسدار  طی یک مصاحبه فرصتهای رژیم را شمارش می کند. مهمترین فرصتهایی که او ذکر می کند عبارتند از:
ـ دشمن می‌داند که ما همه جای این منطقه او را رصد می‌کنیم.
ـ دشمن می‌داند که هواداران انقلاب اسلامی در جهان اسلام در چه حجم عظیم و موثری پراکنده‌اند.
ـ دشمن زخم سنگین ضربات حزب‌الله و گروه‌های جهادی فلسطین را فراموش نمی‌کند.
ـ دشمن امروز بیداری و آگاهی سیاسی مسلمانان را درک کرده است.
ـ دشمن تسلط جمهوری اسلامی بر اقتصاد جهانی و امنیت اقتصادی و انرژی جهانی را می‌شناسد.
ـ دشمن بخشی از توان نظامی بازدارنده سپاه را می‌شناسد.
ـ دشمن از بخشی از قدرت بی‌پایان بسیج مردمی خبر دارد.
همین چند مورد نشان می دهد که رژیم و نیروی اصلی تامین کننده امنیت آن هیچ حربه ای جز سرکوب داخلی و گسترش تروریسم در سطح جهانی ندارد. خامنه ای برای مقابله با تحریمهای اتحادیه اروپا که قرار است طی چند روز آینده اجرا شود، به حربه هیاهو و جنگ طلبی متوسل شده و امکانات خود و منجله «بخشی از توان نظامی بازدارنده سپاه» که همان سلاح اتمی است را به جهانیان نوید می دهد. البته این سیاست ماجراجویانه ولی فقیه هیچ همخوانی با منافع مردم ایران که هر روز با فقر و فلاکت درگیر هستند ندارد.زینت میرهاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر