۱۳۹۱ خرداد ۳۱, چهارشنبه

تجمع خانواده های فعالین کارگری بازداشتی در مقابل دادسرای انقلاب کرج


خبرگزاری هرانا - روز سه‌شنبه ٣٠ خردادماه ١٣٩١ جمعی از خانواده های فعالین کارگری بازداشت شده در کرج در مقابل دادسرای انقلاب کرج واقع درخیابان آزادگان تجمع کردند. دو نفر از تجمع کنندگان پس از ساعت‌ها انتظار، موفق شدند تا به واحد بایگانی کامپیوتر دادسرا مراجعه کنند و از وضعیت زندانیان اطلاعی حاصل کنند.
بر اساس اظهارات مسئولین مربوطه، نام هیچ یک از بازداشت شدگان و حتی کسانی که قبلا آزاد شده اند در دادسرا ثبت نشده، بنابراین خانواده های کارگران بازداشتی مجبور شدند که به زندان رجایی شهر و اداره اطلاعات مراجعه کنند.
به گزارش کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکل‌های کارگری،مسئولین زندان رجایی شهر پس از چند ساعت اتلاف وقت اظهار داشتند که عده یی از بازداشت شدگان به اداره اطلاعات شهر رشت منتقل شده اند و مابقی در اداره اطلاعات کرج بازداشت هستند.
باتوجه به نظر وکیل احتمال انتقال برخی از این فعالین به شهر رشت امکان پذیر است.
لازم به ذکر است که میترا همایونی، سعیدمرزبان، فرامرزفطرت نژاد، مسعود سلیم پور و سیروس فتحی از کارگران و فعالین کارگری در شهر رشت می باشند که احتمالا به زندان شهر کرج منتقل شده‌اند.
همچنین مامورین اداره اطلاعات شهر رشت به منزل سیروس فتحی رفته و ضمن تفتیش منزل وی کامپیوتر و تعدادی از کتاب هایش را با خود برده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر