۱۳۹۱ خرداد ۳۱, چهارشنبه

نگرانی‌ و بی‌اطلاعی از وضعیت ۹ نفر از بازداشت‌ شدگان مجمع عمومی کمیته هماهنگی


خبرگزاری هرانا - پس از گذشت ۵ روز هنوز از سرنوشت ۹ نفر از بازداشت شدگان مجمع عمومی کمیته هماهنگی خبری در دست نیست و نگرانی‌ها در مورد وضعیت این فعالان کارگری افزایش یافته است.
به گزارش تارنمای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری، با وجودی که ۵ روز از بازداشت ۶۰ فعال کارگری در کرج می‌گذرد، تاکنون از سرنوشت ۹ تن از بازداشت شدگان مجمع عمومی کمیته هماهنگی خبری در دست نیست و نگرانی‌ها در مورد وضعیت این فعالان کارگری افزایش یافته است.
این درحالی است که فرامرز فطرت‌نژاد به دلیل بیماری قلبی نیاز شدید و فوری به دارو دارد و همچنین باید تحت نظر مداوم پزشک متخصص باشد و همین امر سبب ایجاد نگرانی دوچندان در مورد وی شده است. همچنین دختر نوجوان ریحانه انصاری پدر ندارد و تنها سرپرست او مادر دربندش است و از آنجا که اقوام او نیز در شهرستان بسر می‌برند نگرانی در مورد وضعیت این فرزند و مادر بسیار زیاد است. جلیل محمدی یکی دیگر از بازداشت شدگان تنها یک مادر پیر و ازکار افتاده دارد و اکنون که جلیل دربند است کسی نیست که از او مراقبت کند و از طرف دیگر کسی نیست تا کارهای قضایی جلیل را پیگیری کند.
همچنین در این گزارش نگرانی شدیدی از وضعیت دیگر زندانیان به نامهای سعید مرزبان، میترا همایونی، علیرضا عسگری، مسعود سلیم‌پور، مازیار مهرپور و سیروس فتحی ابراز شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر