۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه

اجرای حکم مجید جمالی فشی تا پایان هفته

خبرگزاری هرانا - طبق گفته دادستان تهران مجید جمالی فشی که متهم به ترور و قتل علی محمدی دانشمند هسته ای ایران است، این هفته اعدام میشود.

به گزارش فارس، عباس جعفری دولت آبادی بیان داشت: ‌ این حکم در هفته جاری اجرایی خواهد شد و به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

جعفری دولت‌آبادی همچنین با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که امروز در دادگاه انقلاب پرونده متهمان به جاسوسی برای کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار شد، گفت: پیش از این اعلام کرده بودیم که ۱۵ نفر از جاسوسان تحت تعقیب دادستانی قرار گرفته و مراحل رسیدگی به پرونده آن‌ها ادامه دارد.

وی افزود: چندی قبل احکام ۱۰ نفر از این متهمان صادر شده بود و تعدادی دیگری از این افراد امروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به پرونده‌شان رسیدگی شد و به این ترتیب تمام افرادی که دادستانی پیش از این وعده برگزاری دادگاه آن‌ها را داده بود به پرونده‌شان رسیدگی شد.

وی گفت: به محض قطعی شدن احکام این افراد حتماً احکامشان اجرا خواهد شد و این نکته حائز اهمیت است که در حکمی که پیش از این صادر شده بود شامل حبس و رد مال مبالغی که گرفته بودند، بود.

وی درباره اجرای احکام مربوط به مواد مخدر از نوع شیشه نیز گفت: بنای‌ما این است که درباره این گونه مواد از آنجا که در داخل دارد تولید می‌شود هم از لحاظ اینکه جرم است و هم اینکه به حیثیت جمهوری اسلامی خدشه وارد می‌کند و ما همیشه با ترانزیت مواد مخدر مشکل داشته‌ایم و گفته‌ایم که جمهوری اسلامی دارد با این ترانزیت قربانی می‌‌شود. از آنجا که شیشه توسط باندهای حرفه‌ای در داخل کشور توزیع می‌شود یکی از سیاست‌های جدی نظام این است که مهار شده و حتماً در هفته‌های آتی خواهید دید که احکام قطعی شده حتماً اجرا خواهد شد و دادستانی مصر است که به سرعت تعقیب، محاکمه و اجرا شود.

به گزارش مهر، مجید جمالی فشی عامل ترور شهید مسعود علیمحمدی دانشمند هسته ای کشورمان و استاد دانشگاه تهران صبح روز سه شنبه به دار مجازات آویخته می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر