۱۳۹۱ خرداد ۶, شنبه

هفت کارگر در ریزش ساختمان مجروح شدند


خبرگزاری هرانا - در نتیجه تخریب غیر اصولی یک ساختمان دو طبقع قدیمی در میدان قزوین تهران، هفت کارگر زیر آوار گرفتار شدند.
به گزارش ایلنا، ساعت ۰۹: ۱۹ دقیقه صبح جمعه ساختمان دو طبقه قدیمی در میدان قزوین، خیابان مخصوص فرو ریخت و تعدادی از کارگران زیر آوار گرفتار شدند.
قبل از وقوع این حادثه عده‌ای از کارگران در داخل و بالای سقف این ساختمان سرگرم تخریب دیوار‌ها بودند که ناگهان با ریزش دیوار‌ها و سقف بر روی کارگران، تعداد ۷ نفراز آن‌ها زیر آوار ماندند. آتش نشانان با همکاری اهالی محل موفق شدند هر۷ کارگر را از زیر آوار بیرون آورند و برای مداوا و انتقال به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.
این حادثه به دلیل تخریب غیر اصولی و عدم استفاده از کارگران ماهر برای تخریب این ساختمان قدیمی رخ داد و چون درهنگام ریزش آوار اغلب کارگران در روی سقف ساختمان قرار داشتند به همین خاطر آن‌ها به صورت سطحی در زیر آوار گرفتار شدند. همین عامل موجب شد که تمامی کارگران زنده نجات پیدا کنند. امدادگران اورژانس همه این کارگران را که البته سه تن از آن‌ها آسیب بیشتری دیده بودند برای مداوا به مراکز درمانی منتقل کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر