۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

صدور احکام مبهم سیزده متهم به جاسوسی در ایران

به گزارش فارس خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران ایران شعبه پانزده دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی امروز احکام سیزده تن از متهمان به جاسوسی برای اسرائیل را صادر کرد.
این خبرگزاری توضیحی در مورد ماهیت این احکام و هویت محکومان نداده و تنها به ذکر حروف اول اسامی متهمان بسنده کرده است.
به گزارش منوتو، مقامات جمهوری اسلامی نگفته اند که محاکمۀ این سیزده تن چه زمانی و تحت چه شرایطی صورت گرفته است.
خبرگزاری فارس در گزارش خود مدعی شده است که متهمان از طریق تلویزیون های ماهواره ای و تبلیغات دروغین جذب سرویس های اطلاعات خارجی اسرائیل، سازمان موساد، شده اند.
خبرگزاری فارس همچنین مدعی است که متهمان با نمایندگان اسرائیل و آمریکا ملاقات و در ازای دریافت پول برای این کشورها جاسوسی کرده اند.

فارس : جلسه ابلاغ حکم ۱۳ نفر از متهمان به جاسوسی برای اسرائیل در شعبه ۱۵ انقلاب به ریاست "قاضی" صلواتی (پشت درهای بسته )برگزار شد.
به گزارش فارس، این متهمان از طریق کانالهای ماهواره‌ای و تبلیغات جذب "سرویس‌ جاسوسی" موساد وابسته اسرائیل شده بودندشده بودند.
متهمان جاسوسی برای رژیم اسرائیل ضمن ملاقات با عوامل آن رژیم و آمریکا با وعده‌های و با دریافت امکانات و پول در زمینه‌های مختلف جاسوسی می‌کردند.
جلسات مختلف و متعدد این متهمان با حضور وکلا و نماینده دادستان و با لحاظ تشریفات قانونی (!!؟) برگزار شد و متهمان از خود دفاع کردند.
پرونده این متهمان منجر به صدور حکم شد و امروز حکم دادگاه به متهمان ابلاغ شد.
این متهمان به نام‌های (ع-ر-الف)، (ع-د)، (ع-ر-ق)، (ع-الف-الف‌)، (ص-د)، (م-ح)، (م-ص)، (الف -د)،(‌م -ک)، (الف-د-و)، (م-خ-ر)، (خ-ع)، (ک-الف) هستند .



















هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر