۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

مجید جمالی فشی صبح امروز اعدام شد


خبرگزاری هرانا - بامداد امروز، سه شنبه، بیست و ششم اردی‌بهشت ماه، مجید جمالی فشی که از سوی دستگاه قضایی به ترور مسعود علی محمدی از دانشمندان هسته‌ای ایران متهم شده بود، به دار آویخته شد.
شعبه‌ی ۱۵دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی پیش‌تر برای مجید جمالی‌ فشی که متهم به ترور علی‌محمدی و "همکاری با موساد" شده بود، حکم مرگ صادر کرد. این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شد.
عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، روز گذشته اعلام کرده بود که نامبرده تا پایان هفته‌ی جاری اعدام خواهد شد.
پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، با اعلام این خبر مدعی شده است که "محکوم علیه پس از دستگیری، به تمامی اتهامات خود اعتراف و شرح دقیقی از چگونگی جذب توسط عوامل موساد و تعلیمات آنان برای شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان را تشریح کرد."

بر اساس این گزارش دادگاه رسیدگی به اتهامات جمالی فشی در تاریخ اول شهریورماه سال گذشته در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی به صورت علنی برگزار و نهایتا وی به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض از طریق ترور مسعود علی‌محمدی به واسطه‌ی مستقر کردن موتورسیکلت و انفجار آن، همکاری با رژیم صهیونیستی و شبکه تروریستی موساد، تحصیل مال نامشروع به واسطه همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی، تخریب اموال مسکونی ناشی از انفجار بمب و نگهداری مواد روان‌گردان به اعدام محکوم شد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر